Annons

300d 60d 10d

Produkter
(logga in för att koppla)

ontheroad

Medlem
Jag blir tokig på vad jag ska välja.... var ju inne för 300D! Men nu börjar ni tjöta om D60...

Kan inte bli mer förvirrad...

Vad jag är glad över är en digitalkamera som jag kan slänga på ett större objektiv.

Fotar surf runt om i världen.

Men vilken ska man välja...kanske vänta (på pris dropp 10D tex)....suck!

vh

Prisdroppet på 10D har liksom redan varit..

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.

Gör en kravspecifikation och köp den kameran som matchar specen bäst.. enkelt va?

KGS skrev:
Du behöver en snabb kamera, skippa alla halvmesyrer o gå på

http://www.fynd.nu/salesInfo.asp?optionId=1&id=47107

EOS 1D till överkomligt pris va? såg en 1DS på www.bloomgate.se för lite drygt 10.000, men den var såld... hade passat dej ännu bättre eftersom den tål lite stryk... priserna börjar droppa rejält nu...

Jesper, det är bara den som väntar på nån som gått som alltid väntar för länge... *s*

Jag skulle inte ge mig på att köpa varken en 1D för 4200:- eller en 1Ds för drygt 10.000:-.

Nypriset på en 1Ds ligger på ca 85.000:- och 1D på ca 30.000:- .
Chansen är nog ganska stor att man blir utan både pengar och kamera. Låter som en lurendrejare för mig iallafall.

Fredrik H skrev:
Låter som en lurendrejare för mig iallafall.

Troligen. Gissa varför jag inte köpte den själv *s*. Å andra sidan är det nog priser som kommer... De kanske bara har accepterat ödet tidigare än andra. Vore i vilket fall kul att höra varför de säljer dem så billigt. Kan vara decimalfel också...

canon eos 1000, eller casio 3500 digital... Inget märkvärdigt! Men jag vill i allra högsta grad ha något jag kan växa med:)

Min gamla casio blev stulen och måste köpa en kamera över 9000kr för att få ut allt. Vill foto surf en bit ifrån land:)

öjje

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar