Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

3 bästa bilderna i år..än så länge?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har bara tagit en bild i år som jag riktigt gillar, tyvärr är det också den som avviker mest från negativ-orginalet:

1


Tillägg:

Jag har en bunt bilder som jag gillar som jag inte lagt ut här eftersom jag vill ha tillstånd från personerna som figurerar på bild. Jag tror jag får ta en telefonrunda och sedan lägga upp lite nya grejer.
 
Då får jag väl också lägga in mina.



Tyvärr har tiden inte räckt till att ta alla de bilder man vill

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Tyvärr har inte tiden räckt till riktigt så de bästa är fortfarande otagna :)
Fast så är det väl alltid...
 
Det är ju bara augusti ju så kanske kompletterar jag till tre innan året är slut. Än så länge vill jag bara länka en.

Skriiiket

PS. De andra två är förmodligen otagna eller oskannade;) DS
 
För att lyfta upp denna tråden (hoppas ju på fleras favoriter) och för att jag är utan skanner nu så har jag rotat fram de återstående 2 bilderna för året:)

Man måste väl inte gilla bilderna själv för att länka här va? The darkside. tycker jag passar in för att resultatet framhäver det jag ville även fast jag inte gillar den. Den sista av de 3 fotona i år får bli A med en helt annan trevligare stil;)
 
Fy fan vad imponerad jag blir , av Er allihopa ! Bra jobbat, toppenbilder !!!

För mig har dock året bara vart skit hittills, jag väntar på 2004.......
 
Jag är nog mest nöjd med följande bilder.

Porträtt
för att resultatet blev hyggligt, trots att bilden är arrangerad och ospontan.

musik
för att bilden blev som jag planerade när jag använde en funktion (slowsync) som jag inte behärskar...

människor
bara nöjd...:)
 
Jag viker mig...

... direkt... Har inte tre digitala eftersom jag mest kör film...

Så varför svarar jag då undrar Ni... För att jag måste få uttrycka hur ruskigt imponerad jag är av er alla som visat Era bilder i den här tråden. De flesta av Er är ruskigt bra och Ni är verkligen en stor inspirationskälla!

OK, en då... här
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.