Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny kategori för resentioner.
- Trådstartare balp
- Start datum
forstheim
Aktiv medlem
1. Klicka dig in på recensionerna under "Kameror->35mm" eller "Kameror->Digitalt" beroende på om ditt UV-hus är analogt eller digitalt.
2. Klicka på länken "Föreslå ny produkt i denna kategori" som du hittar längst ned på samma sida.
3. Skriv dina egna erfarenheter om ditt UV-hus. Någon måste ju vara först..
Lätt som en plätt! ;=)
2. Klicka på länken "Föreslå ny produkt i denna kategori" som du hittar längst ned på samma sida.
3. Skriv dina egna erfarenheter om ditt UV-hus. Någon måste ju vara först..
Lätt som en plätt! ;=)
balp
Medlem
Fast ett uv-hus är för det mesta långt i från ett kamera hus.
Kan inte se att det finns några andra uv-hus till kameror i den kategorin. För ett kamera hus för undervattensbruk, t.ex. Nikonos eller Sea & Sea kamerna kännd et ok att lägga in i kamera lådan, men en extra plats låda med extra optik som placeras runt kamera huset känns för mig som ett tillbehör.
/ Anders
Kan inte se att det finns några andra uv-hus till kameror i den kategorin. För ett kamera hus för undervattensbruk, t.ex. Nikonos eller Sea & Sea kamerna kännd et ok att lägga in i kamera lådan, men en extra plats låda med extra optik som placeras runt kamera huset känns för mig som ett tillbehör.
/ Anders
forstheim
Aktiv medlem
Aha..jag trodde du menade "kamerahus"..så som tex Nikonos. Då förstår jag att du har svårt för att hitta en passande kategori för din produkt. En separat kategori för UV-hus känns dock ganska smalt tycker jag..men skulle man inte kunna tänka sig en kategori som heter något i stil med "Övriga tillbehör"!? Eller varför inte bara något så enkelt som "Övrigt"..!?