Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny kategori för resentioner.

Produkter
(logga in för att koppla)

balp

Medlem
Jag vill ha in mina UV-hus i min utrustningslåda, för att få till detta måste den väll in som något som resenseras, och inte kan jag hitta en passande kategori för Undervattens hus.

/ Anders

1. Klicka dig in på recensionerna under "Kameror->35mm" eller "Kameror->Digitalt" beroende på om ditt UV-hus är analogt eller digitalt.

2. Klicka på länken "Föreslå ny produkt i denna kategori" som du hittar längst ned på samma sida.

3. Skriv dina egna erfarenheter om ditt UV-hus. Någon måste ju vara först..

Lätt som en plätt! ;=)

Fast ett uv-hus är för det mesta långt i från ett kamera hus.

Kan inte se att det finns några andra uv-hus till kameror i den kategorin. För ett kamera hus för undervattensbruk, t.ex. Nikonos eller Sea & Sea kamerna kännd et ok att lägga in i kamera lådan, men en extra plats låda med extra optik som placeras runt kamera huset känns för mig som ett tillbehör.

/ Anders

Aha..jag trodde du menade "kamerahus"..så som tex Nikonos. Då förstår jag att du har svårt för att hitta en passande kategori för din produkt. En separat kategori för UV-hus känns dock ganska smalt tycker jag..men skulle man inte kunna tänka sig en kategori som heter något i stil med "Övriga tillbehör"!? Eller varför inte bara något så enkelt som "Övrigt"..!?

Håller med, övrigt skulle kunna vara helt OK, hade jag haft ett "kamera" hus som gick att blöta ned och ta bilder med efteråt hade det passat som kamera, men jag tror varken min Ixus V3, Olympus 5060, eller den analoga Chinon saken skulle klara av det.

/ Anders

Hittat en kategori där det finns ett par undervattens hus, Digitalkamera tillbehör, Övriga tillbehör finns ett par av Canons undervattens hus, dock var detta inte logist nog för mig att hitta dem snabbt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar