Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
20x30 cm 9:-/st
- Trådstartare Malm
- Start datum
Damocles
Aktiv medlem
Var och hämtade 20 kopior i stora formatet, och 60 kopieor 10x15, samt 20 11x15(vilket jag borde beställt dom andra 60 i, men är man glömsk ibland så är man).
Riktigt nöjd, det var en bild med en konstig artefakt i(en linje som verkar ha blivit förskjuten, för övrigt var dom bra, synd att det var blanka papper och inte matta, men färger är bra, och den överskärpning jag hade råkat göra på en del av bilderna syntes inte ett spår av. Papper verkar vara lite mer tolerant mot sånt.
Och del det priset är det svårslaget.
Riktigt nöjd, det var en bild med en konstig artefakt i(en linje som verkar ha blivit förskjuten, för övrigt var dom bra, synd att det var blanka papper och inte matta, men färger är bra, och den överskärpning jag hade råkat göra på en del av bilderna syntes inte ett spår av. Papper verkar vara lite mer tolerant mot sånt.
Och del det priset är det svårslaget.
Goldfish
Aktiv medlem
Jag hämtade ut 36 st 20x30 bilder som var kopierade från inlämnade diaoriginal (alla bilder var tagna med Kodak 100VS).
De flesta blev bra, men på några bilder blev det felaktiga (konstiga/dåliga) färger och på någon enstaka fanns det med ett par småprickar på bilderna.
Vad är allmän praxis? Ska jag gå tillbaka till Expert och be dem fixa till så att jag får nya bra kort eller vad ska man göra?
De flesta blev bra, men på några bilder blev det felaktiga (konstiga/dåliga) färger och på någon enstaka fanns det med ett par småprickar på bilderna.
Vad är allmän praxis? Ska jag gå tillbaka till Expert och be dem fixa till så att jag får nya bra kort eller vad ska man göra?