Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

20x30 cm 9:-/st

Produkter
(logga in för att koppla)
Linmajon skrev; "Vet nån hur kvaliteten är från dem?"

Superkvalitet!...iaf på Expert i Eskilstuna som kör Agfa d3-lab
 
Samma gäller Fujifilmnet har jag för mig. Storleken på bilderna alltså. Har dock laddat upp 40mb bilder utan problem, så det är väl bara att testa.
 
Expert använder sig av just, fujifimnet.. Daniel: De kör ingen USM alls, de kör bilderna rakt av.. En jpg i 20x30/300DPI är inte mer än ca 1-1.5MB i kvalité 10 av 12..

Jag har skickat 5 st bilder nu.. Ska hämtas på tisdag..Är de bra ska här beställas ett 50-tal till :)

Erbjudandet går ut den 7 september..
 
Hämtade ut 5 st bilder igår som jag skrev ut, fick 5 bilder som jag var mycket nöjd med och om man tänker på priset 54 kr så är det inget att tveka på överhuvudtaget....

Har redan skickat in en ny laddning med bilder...
 
fyfan ;)
har beställt sådär 41 kopior, dubbla av vissa...
dom kommer få mycket att göra nu ;)
och det kommer mer ska bara bli månda gså jag kan få mina filmer framkallade ;)
 
jimh skrev:
Jag har fått riktigt bra resultat från Experts digitalservice.
Nja. Det var visst inte samma Expert jag beställde från förut. Den tjänsten hette "DEF Proffslab". Använder Expert flera olika leverantörer för bildframställning från digitala filer?

Gränssnittet på den här nya tjänsten var rätt kasst. Det finns inga funktioner för att radera bilder. Jo, förresten, om man råkar stänga webbläsaren så raderas allt man laddat upp (japp, jag råkade ut för det). Nåväl, får hoppas att kvaliteten blir lika bra i alla fall. Jag har 33 filer på uppladdning nu och fler blir det så fort jag orkar fortsätta skanningen.

Det verkar inte finnas någon inbyggd gräns för storlek i alla fall. Alla filer jag har laddat upp idag har varit jpeggar mellan 4 och 6 MB.
 
Jag har tänkt lämna in en drös dior till "analog" förstoring. 9 kr styck de också. Oförskämt ju...
Blir resultatet inte bra kan jag ju i alla fall trösta mig med att det var billigt :)
 
Du blir nog nöjd... hämtade ut ett hundratal bilder i torsdags o hoppas resten kommer imorgon... det tog nån dag längre än vanligt, men det varnar de å andra sidan för i samband med kampanjpriserna...
 
Suck.. Efter en timme gav den upp. 8 bilder av 33 hade den svalt. Börja om från början...
 
Helt värdelöst system för uppladdning..
Det kraschade några gånger för mig också innan jag fick upp några bilder..
 
Ska också lämna in en massa bilder, men jag har vetat om det sedan slutet av juli, eftersom jag sommarjobbade i en expertbutik. Erbjudandet är bra, men det är två veckors leveranstid på bilderna. Det gör inte mig något.

Expert har väl bara ett labb, så alla bilder skickas väl dit. Om inte de som har eget labb gör det själva? Kvalitén ska vara lika bra som de vanliga förstoringarna, fast 40 kronor billigare!
 
Sist jag beställde bilder genom experts digicenter blev totalt KASSA!! Det lade på så mycket extra kontrast och bilderna var helt enkelt oanvändbara. Allt blev en enda smörja. När jag sedan gick och klagade fick jag rabatt på bilderna för de höll med mig om att dom var dåliga. Fick dessutom nya gratis men dom var bara något bättre men fortfarande riktigt dåliga.

Har de blivit bättre eller ändrat sig på något sätt, nån som vet?

Vore ju onekligen trevligt med lite 20x30 bilder för 9kr styck ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.