Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
1DMKIIn skrivskyddat kort?
- Trådstartare scootaker
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Alla (?) SD-kort har en spärr för att låsa kortet, kolla så att det inte är den som är felet. Annars så kanske det kan funka att formatera kortet?
/Fabian
/Fabian
Jag hade samma problem. Ingen aning om hur det upptod, det var inte spärren. Kunde inte fixa det i mac eller pc eller i kameran. Men min kollega stoppade kortet i sin Ricoh GR digital som kunde formatera. Så mitt råd är att testa att formatera med en kompaktkamera.
scootaker
Aktiv medlem
Tack for svar, sparren ar det inte och kortet har funkat i kameran tidigare. Formatera kan jag inte eftersom det ar just skrivskyddat, men ditt forslag Magnus ar ju vart och testa.
For tillfallet ar kameran inlamnad pa Canon i Bangkok och det ar ju en kostnad jag sjalv far sta for trots att jag har garanti i Sverige, men galler var garanti i Europa? Har forvisso inte med detta och gora, men anda.
Mvh.Christer
For tillfallet ar kameran inlamnad pa Canon i Bangkok och det ar ju en kostnad jag sjalv far sta for trots att jag har garanti i Sverige, men galler var garanti i Europa? Har forvisso inte med detta och gora, men anda.
Mvh.Christer