...och mode!mipert skrev:
och Nikon för press.
Jag tycker det är intressant, ska bli kul å se vad Nikon hittar på. Men jag kör nog mina D100r ett tag till iallafall. En laptop står högre på önskelistan än fler pixlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
...och mode!mipert skrev:
och Nikon för press.
Då är det bara att kasta ett getöga på de värsta gaphalsarnas bilder. Om de överhuvudtaget har någramipert skrev:
som på fullt allvar handlar om att jag som Nikonanvändare troligen går omkring och känner mig underlägsen nu när Canon producerar bra kameror i högre tempo.
mipert skrev:
Att Volvo tar fram nya bilar med bättre prestanda än min Fordkombi är ju trevligt men påverkar inte mig eller mitt fotograferande...
rideg skrev:
Efterföljaren till D100 är nog den kamera som får mig att gå över till digitalt. Fotografer med digitala kameror verkar helt enkelt ha det roligare.
defiant skrev:
mycket roligare.... fick jag när jag skaffade DSLR, nu skall man bara skaffa sig en MB-SLR
rideg skrev:
MB-SLR...? Borde jag veta vad det är?
defiant skrev:
Mercedes Benz McLaren SLR
rideg skrev:
Just det! En Nikon D100++ är väl ungefär vad som ryms bakom stolarna. Helt perfekt!
Hustomten skrev:
Ler nöjt och undrar varför det alltid är Canonfotografer som framhäver sina kameror i forumen
rideg skrev:
Ja, naturligtvis! Man måste ju kunna transportera sin DSLR.