Annons

1000D med 18-55 IS

Produkter
(logga in för att koppla)

iFlash

Aktiv medlem
Hejsan

Säljs detta kit fortfrande? hittar på Prisjakt men det är typ bara 3 butiker? vet någon nån butik utomlands man kan köpa från som är pålitlig och relativt billig?
 
Relativt ofta säljs IS-varianten för 3990, Rajala var det nu senast. Så med lite is i magen så dyker det upp.
450:an med IS får man dessvärre just nu punga upp en del för om man vill ha den pronto. Enligt prisjakt.
 
Det är väldigt till och från med 450d, det skiftar från dag till dag mellan 5000 och 5500... Så lote is i magen där me...
 
Hejsan

Säljs detta kit fortfrande? hittar på Prisjakt men det är typ bara 3 butiker? vet någon nån butik utomlands man kan köpa från som är pålitlig och relativt billig?

Om du fortfarande är på jakt så har jag en 1000d med 18-55 IS som jag säljer för 3900 kr.
Kameran är 16 månader gammal och det följer med 8 gb minneskort + extrabatteri värt ca 800 kr.

Hör av dig om du är intresserad!
//
Johan
 
När jag köpte min på Elgiganten så ingick inte is objektivet utan jag fick beställa det seperat på tror det var Scandinavianphoto .
 
En ny 1000D med 18-55 IS (verkar det som, åtminstone på bilden) kostar 3995 hos Scandinavian Photo. Men då är det förstås utan minneskort och batteri.
 
En ny 1000D med 18-55 IS (verkar det som, åtminstone på bilden) kostar 3995 hos Scandinavian Photo. Men då är det förstås utan minneskort och batteri.

Tror inte det är med IS, för det står inte något om det i texten eller nåt. Och längst ner står det "Vi reserverar oss för ev prisfel, bildfel osvosv".

Men i min tidning "Foto" så stod det att Hegethorns Foto skulle sälja ut 1000D + 18-55mm IS för 4495:-. Hittar bara 1000D kamerahus dock.
 
Tror inte det är med IS, för det står inte något om det i texten eller nåt. Och längst ner står det "Vi reserverar oss för ev prisfel, bildfel osvosv".

Men i min tidning "Foto" så stod det att Hegethorns Foto skulle sälja ut 1000D + 18-55mm IS för 4495:-. Hittar bara 1000D kamerahus dock.

Har gjort en prisjämförelse, då jag själv funderar på att inhandla en systemkamera... Där är aktuella priser (2010-07-10) på diverse lokala elektronikkedjor...
 

Bilagor

  • pris.jpg
    pris.jpg
    13.1 KB · Visningar: 150
  • Systemkamera-prisjämförelse.doc
    32.5 KB · Visningar: 173
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.