Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

1:1-regeln bildkritik

Produkter
(logga in för att koppla)

gunnargren

Aktiv medlem
Hej,
har jag missat något, eller är det en bugg? Försöker lägg in en bild i bildkritik men får bara det här meddelandet:

** Denna pool har fr.o.m 2010-01-12 en 1:1-regel som säger att för varje bild du vill lägga in skall du först ha skrivit 1 kommentar på andras bilder i den. Du har sedan dess lagt in 3 bilder och skrivit 3 kommentarer, så du måste alltså kommentera några bilder till innan en bild kan läggas in.
Borde inte jag få lägga upp en bild då jag har lagt in 3 bilder och skrivit 3 kommentarer?

Mvh Jonas
 
Det står ju att "för varje bild du vill lägga in skall du först ha skrivit 1 kommentar på andras bilder". Du måste alltså skriva din fjärde kommentar innan du kan lägga in din fjärde bild.
 
Regeln funkar fn så att du skall ha en kommentar skriven innan du kan lägga in bilden.
 
Fel?

När jag försöker lägga in en bild får jag meddelandet att jag har kommenterat 12 bilder sedan 2010-01-12. Men det är fel, jag har kommenterat 17 bilder och inte 12. En förklaring?
Mvh Nikolaos
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.