ANNONS
Annons

€150 Cashback på 20D

Produkter
(logga in för att koppla)

Gnurra

Aktiv medlem
Köper du en ny Canon 20D mellan 15 september och årsskiftet 05/06 så får du €150 tillbaka.
ca 9500kr för ett 20D-hus då om man köper det i tyskland tex. Rätt ok pris eller? :) Jag tänker i allafall slå till.
Visst det kommer säkert en uppföljare efter nyår, men 20D duger mer än väl till mina behov...

Mer info här:

http://www.canon-europe.com/eos20dcashback

Är det OK att handla i Tyskland då? Vad fyller man i i formuläret på raden "Vilken butik köpte du varan i" ?

Det verkar gälla i Norge också men man måste köpa varan i Sverige, Tyskland eller något annat land nämnt i "villkor, punkt 5".

Då borde man väl kunna köpa kameran i Tyskland och ändå få rabbat i Sverige.

Priset Är väldigt rätt. Kanske blir 20D ännu biligare i slutet av deceber nu när uppföljaren är på väg.

Jag har velat länge om vilken kamera man skall köpa 20D eller den nya kommande D200 men med canons cashback på hus och en del objektiv så tycker jag verkligen inte att D200 bättre spec. jämf. med 20D motiverar det högre priset.

Alltid lika trevligt med cashback! (hoppas bara inte ngn klårfingrig postanställd snor åt sig ev. streckkod)

Finns det cashback även på objektiven? Gäller det även om man har redan utnytjat cashback på kamerahuset?
Har någon hittat info om cashback gäller om man handlat kameran i Tyskland?
Hur är 20D i jämförelse till KM D7D? 7D har gått ner i pris även i Sverige och kamerahuset kostar nu ca 9000:-.

Det varnas förresten på KMD-s forum att topvision.de är inte pålitliga.

Gnurra skrev:
Köper du en ny Canon 20D mellan 15 september och årsskiftet 05/06 så får du €150 tillbaka.
ca 9500kr för ett 20D-hus då om man köper det i tyskland tex. Rätt ok pris eller? :) Jag tänker i allafall slå till.
Visst det kommer säkert en uppföljare efter nyår, men 20D duger mer än väl till mina behov...

Mer info här:

http://www.canon-europe.com/eos20dcashback

Också lite sugen..behöver en till;)
Var beställer man för att få den för ca:9500?

/Jari

Anders.Student skrev:
Då borde man väl kunna köpa kameran i Tyskland och ändå få rabbat i Sverige.
Ja det är frågan det? På Canon Sveriges hemsida där de gör reklam för erbjudandet har man lagt till ett nytt villkor:
"Erbjudandet gäller endast i inköpslandet."

På den officiella webbplatsen som man samtidigt hänvisar till för regler står det där inte alls med.

Notera att de initialt också gick ut med egna hårdare regler för den fortfarande pågående CashBack-kampanjen på utvalda tillbehör. Senare backade de, åtminstone halvhjärtat, tillbaka till de officiella reglerna så vi får se vad som händer denna gång.

jag har ett helt block med cashback "sedlar"

fick detta till när jag köpte min 350D
580EX-450kr
420EX-450kr
xtender ef 1,4x II -450kr
xtender ef 2x II -450kr
Macro Ring lite MR-14ex -450kr
20mm f/2,8 USM -450kr
EF 28-135mm f/3,5-5,6 is USM -450kr
EF-s 60mm f/2,8 Macro USM -450kr
Skrivare i9950 -450kr
EF-s 10-22mm f/3,5-4,5 USM -900kr
EF 17-40mm f/4L USM -900kr
EF 70-200mm f/4L USM -900kr
EF 300mm f/4L IS USM -1350

Någon som behöver låna så är det bara att höra av sig :) [email protected]

Har också ett gäng sådana sen köpet av 20D:n köpte oxo ef-s 60mm. För att få cashback på 60mm:aren räcker det att bifoga resp. kupong när man skickar 20D cahbacks brevet? eller måste man skicka ett separat brev med kupong/kvitto/serienummer osv?

Canon är ju lite lustiga minsann.
Skickade in cashback på 20D i alldeles i slutet av november.
Sedan väntar jag på att jag ska få ett mail där de bekräftar att de mottagit anmälan m.m.
Den kommer aldrig.
I förrgår kommer pengarna in på mitt konto.
Idag får jag mailet där det står:

Tack för att du deltar i kampanjen "Pengar tillbaka" för Canon EOS 20D. Vi tog emot din anmälan den 25/11/2005 och din anmälan är nu under behandling.

Om du inte får dina pengar tillbaka inom 20 dagar ber vi dig att logga in och kontrollera din anmälan på www.submissionstatus.com med följande uppgifter:

Gick rätt snabbt va?

Andreas Hansson: Exakt samma här!

Köpte en 20D + 60mm,f/2,8 och fick cashback på allt. fick även 256MB minneskort hemskickat för ett litet tag sen... så jag är nöjd med att ett redan bra köp från tyskland blev ännu bättre. :)

Hur fick du 256 megs kortet? Det står något på scheise-deutche jag inte fattar på kartongen.

På kortet står det oxo en kod som du skalll fylla i ett formulär som du hittar på Canons Imagegateway
webbadressen står oxo på kortet.

Allt du behöver veta finns där på kortet, oavsett om du kan tyska eller inte. Jag kan inte ettt smack tyska men såg en sifferkod + webbadress...

/Lycka till!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar