Annons

”Det är blåare här i skuggan, pappa”.

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser ut som om det är flera slags tomtar som kättrar på stativet...
Förresten, vore inte snabbplatta, (sån som man har för kameror i stativ), bra också för småungar? Man kunde säkra dom i matstolen, bilstolen, osv. Ett enkelt handgrepp och så kan dom flyttas och sedan återsäkras. (Bara en tanke från en vars 'småungar' numera kan säkras som tjurar i sina piercade nosar...)
/Gitte
 
gitte edelman skrev:
Ser ut som om det är flera slags tomtar som kättrar på stativet...
Förresten, vore inte snabbplatta, (sån som man har för kameror i stativ), bra också för småungar? Man kunde säkra dom i matstolen, bilstolen, osv. Ett enkelt handgrepp och så kan dom flyttas och sedan återsäkras. (Bara en tanke från en vars 'småungar' numera kan säkras som tjurar i sina piercade nosar...)
/Gitte

Haha.. Vilken fantastisk idé Gitte, sök patent, jag skriver upp mig på kölistan!! :)

/Mikael
 
timlu skrev:
Jag känner igen kommentaren om att det är svårt att fota honom nu utan att han har en kamera framför ansiktet (se bil i mitt galleri).
Jag löste det problemet med stativet han fick i julklapp :) Alltså, köp ett stativ också;)

Nu kan jag ställa mig bakom med annan kamera medan han poserar för sina självporträtt, men snacka om att han blivit klädfixerad och stylefixerad i stället. Fattar inte vad han fått iden till nya stilen/arna från..

©Pontus Elofsson
 

Bilagor

  • pontus1.jpg
    pontus1.jpg
    36.4 KB · Visningar: 255
Vilka kul associationer:)
Elton Johnstuket, kanske mest för brillorna och Koppspolis är inte heller svårt att få tankarna till..
 
Hmm hmm, jag kanske skulle behöva telefonnumret till Bingos mamma. Undrar om man behöver en terapeut i framtiden..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.