Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
önskemodell
- Trådstartare jAk
- Start datum
AndersLindewall
Aktiv medlem
Izabella Scorupco. Den tjejen är så vacker.
M.Saaw
Aktiv medlem
David Bowie, för att ha är grymt cool.
Finns iof. en och annan bra bild på honom redan.
Svårt det där, vill gärna ha någon som kan förmedla en närvaro och har haft en betydelse för mig.
Kanske skulle ändra mig till min morfar,
Han var kopparslagare, ett yrke som nog tyvärr är utdött i Svergie. En porträtt serie med honom i sitt dagliga arbete hade varit grymt.
Finns iof. en och annan bra bild på honom redan.
Svårt det där, vill gärna ha någon som kan förmedla en närvaro och har haft en betydelse för mig.
Kanske skulle ändra mig till min morfar,
Han var kopparslagare, ett yrke som nog tyvärr är utdött i Svergie. En porträtt serie med honom i sitt dagliga arbete hade varit grymt.
Sushan
Avslutat medlemskap
Det finns många och David Bowie har ju redan nämnts och varför inte Sir Anthony Hopkins... egentligen alla människor med utstrålning och karaktär i ansiktet... men nog vore det extra speciellt att få ta bilder på mannen vars röst jag älskat sedan barnsben då syrran spelade Jesus Christ Superstar för mig och jag grät floder - Ian Gillan. )
Nerevarine
Aktiv medlem
Skulle gärna fota Kurt Cobain...men det finns vissa hinder för det. =(
AndersLindewall
Aktiv medlem
Överst på listan icke svenska önskemodeller ligger Lucy Liu. Snygg och attityd.
Johan Ahlbom
Aktiv medlem
Kvinnlig: Natalie Portman
mannlig: Dalai Lama
mannlig: Dalai Lama
Andreas Lestander
Aktiv medlem
Morgan Freeman skulle jag gärna vilja fotografera. Men visst, inte hade jag väl dött av att ta några kort på Samaire Armstrong heller
Nerevarine
Aktiv medlem
Får nämna några hollywood damer jag med...
Milla Jovovich, Chloë Sevigny, Jennifer Connelly, Keria Knightley, Natalie Portman och Evan Rachel Wood....för att nämna några.
Att plåta någon av dessa vore nog lite av en dröm. =)
Milla Jovovich, Chloë Sevigny, Jennifer Connelly, Keria Knightley, Natalie Portman och Evan Rachel Wood....för att nämna några.
Att plåta någon av dessa vore nog lite av en dröm. =)
bengt luthman
Aktiv medlem
sir anthony hopkins(mr psykopat himself)
sean connery(ser en viss dragning åt äldre män, hmm)
den lilla tjejen i the ring filmerna=)
sen har jag fastnat för den mörka tjejen i den nya magnumreklamen, vet inte vem det är eller vad hon heter, men hon ser jäkligt bra ut.
sean connery(ser en viss dragning åt äldre män, hmm)
den lilla tjejen i the ring filmerna=)
sen har jag fastnat för den mörka tjejen i den nya magnumreklamen, vet inte vem det är eller vad hon heter, men hon ser jäkligt bra ut.