Annons

önskemodell

Produkter
(logga in för att koppla)

jAk

Medlem
Har ni någon speciell person som ni skulle vilja fotografera? Isf vilken? Om jag fick välja så skulle det bli Freddie Wadling. Maken till fotogenisk får man leta efter.
 
Såg denna bild idag så mitt svar just nu får bli Cornelis Vreeswijk, finns säkert andra också men han hade nåt speciellt.

//Larsa
 
David Bowie, för att ha är grymt cool.
Finns iof. en och annan bra bild på honom redan.

Svårt det där, vill gärna ha någon som kan förmedla en närvaro och har haft en betydelse för mig.

Kanske skulle ändra mig till min morfar,
Han var kopparslagare, ett yrke som nog tyvärr är utdött i Svergie. En porträtt serie med honom i sitt dagliga arbete hade varit grymt.
 
Finns det inte en liknande tråd sedan innan?
Har tom för mig att det var jag som startade den, även om jag inte hittar den nu :)
 
Det finns många och David Bowie har ju redan nämnts och varför inte Sir Anthony Hopkins... egentligen alla människor med utstrålning och karaktär i ansiktet... men nog vore det extra speciellt att få ta bilder på mannen vars röst jag älskat sedan barnsben då syrran spelade Jesus Christ Superstar för mig och jag grät floder - Ian Gillan. :eek:)
 
Jag är mer inne på jordnära personer som hon som alltid sitter på samma tåg som mig, men jag är alldeles för feg för att fråga....
 
Jag skulle väldigt gärna vilja fota Mischa Barton, känd som Marissa från OC.
För att hon är så otroligt snygg! :)
 
Morgan Freeman skulle jag gärna vilja fotografera. Men visst, inte hade jag väl dött av att ta några kort på Samaire Armstrong heller ;)
 
Får nämna några hollywood damer jag med...

Milla Jovovich, Chloë Sevigny, Jennifer Connelly, Keria Knightley, Natalie Portman och Evan Rachel Wood....för att nämna några.

Att plåta någon av dessa vore nog lite av en dröm. =)
 
sir anthony hopkins(mr psykopat himself)

sean connery(ser en viss dragning åt äldre män, hmm)

den lilla tjejen i the ring filmerna=)

sen har jag fastnat för den mörka tjejen i den nya magnumreklamen, vet inte vem det är eller vad hon heter, men hon ser jäkligt bra ut.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.