Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Övernaturligt

Produkter
(logga in för att koppla)

carldanielsson

Aktiv medlem
Jag tänkte starta en tråd där du kan lägga upp bilder på övernaturliga ting som fotats. Jag fick idén när jag själv såg att jag hade fångat "något" på en bild. Alltså inget manipulerat i denna tråd.

här är en del av bilden på mitt "troll" som jag tror de är. jag ska också tillägga att jag först såg "trollet" på bild när jag lagt in bilderna på datorn någon vecka efter jag tagit den då bilderna är tagna i Lettland, Leipaja.
 

Bilagor

  • dsc09309a.jpg
    dsc09309a.jpg
    79.8 KB · Visningar: 2,689
Senast ändrad:
och här är en bild tagen mot samma håll 6 minuter senare. den här bilden är också ett urklipp ur en större.
 

Bilagor

  • dsc09316c.jpg
    dsc09316c.jpg
    41.8 KB · Visningar: 2,584
Hmm... det ser ut som ett barn i gråa kläder (i hatt och jacka med huva) bakifrån. Själv har jag inte lyckats fånga något övernaturligt på bild - inte än i alla fall. :eek:)
 
Sans skrev:
Hmm... det ser ut som ett barn i gråa kläder (i hatt och jacka med huva) bakifrån.

Visst gör det det. Ser i så fall väl ung ut för att gå själv i skogen.

(Beroende på omständigheterna där bilden togs kunde det kanske vara läge att tipsa polisen.)
 
papi skrev:
Visst gör det det. Ser i så fall väl ung ut för att gå själv i skogen.

(Beroende på omständigheterna där bilden togs kunde det kanske vara läge att tipsa polisen.)

ett barn? nej tror jag inte, nog för att det vara många barn där men i detta fall tror jag det är något annat. och att kontakta polisen känns inte aktuellt då de här kortet är tagit i juni förra året.
 
Varför tror du inte att det är ett barn när det ser ut som ett barn och det var gott om barn i området? Jag tror (och hoppas) att du är ett troll.
 
carldanielsson skrev:
jag är inget troll!!! och det där är inget barn!!!

Jag är lika övertygad om att du inte är troll som att det är ett barn på bilden. Fanns det några vuxna i närheten som skulle kunna vara föräldrarna?
 
Det är en unge i grå huvtröja och en camouflage hatt som har ryggen mot kameran. Kära hjärtaness.
 
anledningen till att jag inte tror att det inte skulle vara ett barn är att de är avspärat vid målområdet där bilden är tagen. så inget litet barn skulle kunna ta sej ut dit, utom jag som vifftade med kameran.

fast de KAN vara ett barn, de ska också vara en möjlighet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.