Lajson
Aktiv medlem
Ok,jag frågade själv säljaren vad skulle kosta ifall jag beställde 10 st till sverge inkl. frakt och om jag får tillräckligt med interesserade att beställa då kan jag göra det. Han svarade på mitt brev nu och det är följande :
" Hello, Ludwig --
Thank you for writing.
I can send 10 eyepieces to Sweden for a cost of $125 US.
The payment can be with PayPal, from a balance in the PayPal account only (not from a credit card payment).
Or, by International Money Order, in US Dollars.
I can also accept direct transfer of funds in EUROS to a bank in Germany.
I can send the eyepieces to you immediately.
Please write if I can help you in any way.
Thank you !
-- Fred Weis "
Alltså, 125$ blir runt 875kr idag och pris för en styck blir då 87,5 ~ 90kr + mina lokala fraktkostnader till er, ung. 10-15kr
Jag har en PayPal konto som man ska överföra pengarna till och sen beställer jag varorna på hans websida och när jag får dem då kan jag skicka vidare till respektive köpare här hemma. Till priset kommer att tillkomma mina postkosnader för utskicket i Sverige. Det geller att komma ihåg att vi måste betala i förväg och det ska ske genom att ni sätter in pengarna för ögonmusslan till mitt konto som jag senare överför till paypal. Det tar några dagar innan överföringen genomförs och sen när pengarna kommit fram så beställer jag varorna.
Så jag undrar nu hur många er ni som skulle köpa en sån ögonmussla till era kameror ?
Skicka en mail till mig med ditt interesseanmällan och det första tio går till besställning.
Har ni frågor så tveka inte att fråga.
Ludwig
" Hello, Ludwig --
Thank you for writing.
I can send 10 eyepieces to Sweden for a cost of $125 US.
The payment can be with PayPal, from a balance in the PayPal account only (not from a credit card payment).
Or, by International Money Order, in US Dollars.
I can also accept direct transfer of funds in EUROS to a bank in Germany.
I can send the eyepieces to you immediately.
Please write if I can help you in any way.
Thank you !
-- Fred Weis "
Alltså, 125$ blir runt 875kr idag och pris för en styck blir då 87,5 ~ 90kr + mina lokala fraktkostnader till er, ung. 10-15kr
Jag har en PayPal konto som man ska överföra pengarna till och sen beställer jag varorna på hans websida och när jag får dem då kan jag skicka vidare till respektive köpare här hemma. Till priset kommer att tillkomma mina postkosnader för utskicket i Sverige. Det geller att komma ihåg att vi måste betala i förväg och det ska ske genom att ni sätter in pengarna för ögonmusslan till mitt konto som jag senare överför till paypal. Det tar några dagar innan överföringen genomförs och sen när pengarna kommit fram så beställer jag varorna.
Så jag undrar nu hur många er ni som skulle köpa en sån ögonmussla till era kameror ?
Skicka en mail till mig med ditt interesseanmällan och det första tio går till besställning.
Har ni frågor så tveka inte att fråga.
Ludwig