Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ögonmussla till A1 A2 D7 m.fl.

Produkter
(logga in för att koppla)
Ok,jag frågade själv säljaren vad skulle kosta ifall jag beställde 10 st till sverge inkl. frakt och om jag får tillräckligt med interesserade att beställa då kan jag göra det. Han svarade på mitt brev nu och det är följande :

" Hello, Ludwig --

Thank you for writing.

I can send 10 eyepieces to Sweden for a cost of $125 US.

The payment can be with PayPal, from a balance in the PayPal account only (not from a credit card payment).
Or, by International Money Order, in US Dollars.
I can also accept direct transfer of funds in EUROS to a bank in Germany.

I can send the eyepieces to you immediately.

Please write if I can help you in any way.

Thank you !

-- Fred Weis "

Alltså, 125$ blir runt 875kr idag och pris för en styck blir då 87,5 ~ 90kr + mina lokala fraktkostnader till er, ung. 10-15kr


Jag har en PayPal konto som man ska överföra pengarna till och sen beställer jag varorna på hans websida och när jag får dem då kan jag skicka vidare till respektive köpare här hemma. Till priset kommer att tillkomma mina postkosnader för utskicket i Sverige. Det geller att komma ihåg att vi måste betala i förväg och det ska ske genom att ni sätter in pengarna för ögonmusslan till mitt konto som jag senare överför till paypal. Det tar några dagar innan överföringen genomförs och sen när pengarna kommit fram så beställer jag varorna.

Så jag undrar nu hur många er ni som skulle köpa en sån ögonmussla till era kameror ?
Skicka en mail till mig med ditt interesseanmällan och det första tio går till besställning.

Har ni frågor så tveka inte att fråga.

Ludwig
 
Handlingskraftigt Ludwig!

Och passa på att beställ nu, alla Dimageägare o ni andra som har kameror till vilken gummit passar. Den funkar utmärkt även på Canon Pro 90 IS också...

Ni kommer inte att ångra er. Det är det enskilt bästa tillbehör jag nånsin köpt och i förhållande till priset är det totalt oslagbart. Ni kommer aldrig vilja vara utan det när ni vant er vid den. Kan ta några timmar, men sen är ni fast... glasögonbärare lär vara extra förtjusta!

Ordna kön!
 
HDFS) (KGS skrev:
Handlingskraftigt Ludwig!

Tack KG, jag hoppas bara att tillräckligt många nappar för att det ska var värt besväret. Vad ögonmusslan gäller håller jag med dig,jag försökte använda olika sådana från gamla videokameror och igen av dem passade så bra som den här ögonmusslan som han säljer. Men även med dem illa passande musslorna märkte jag en markant skillnad att titta i den lilla skärmen när den var stark solsken.Så jag tror att alla som köper den kommer att uppskatta dess fördel, och priset är verkligen försumbart.
 
Jag är på, vill ha en mussla NU.

Maila mig dina kontouppgifter, så att jag kan sätta in pengarna. Det är väl bara att ta en tur till banken och göra det? Ifall man inte har internetbank dvs.? Har inget kreditkort som sagt. Annars kan jag ju skicka pengar till dig per post, går ju fort inom sverige.
 
Hej på er alla

Det är roligt att interesset ökar för köpet och vill passa på att säga att om ni vill vara med så skicka mig ett mail med rubriken " ögonmussla " och så fort är vi tillräckligt antal för att slå till affären så skickar jag ut kontonummret till var och en per mail där ni ska betala pengarna in.

Jag vill inte börja samla ihopp pengar förän vi har uppnått ett vis antal interesserade ( minst 8st ), samt det blir lättare att hålla reda på vem som betalade pengarna när jag har alla anmällda framför mig. Hittils är vi 4st så det finns fortfarande plats för interesseanmälan.

Ludwig
 
Hej

Alla som har anmällt sitt interesse att köpa en ögonmussla kommer att få en mail om hur vi går vidare ikväll. Vi blev 6st hittils men om någon mer som vill ha en kan maila mig tills i morgon bitti. Man kan naturligtvis beställa flera också om man vill eller behöver, som KG nämde ögonmusslan passar till flera kameramodeller.

Tack och jag önskar God fortsättning till er alla !

Ludwig
 
wedder skrev:
Hej Ludde!
Jag beställer också en ögonmussla till min nya Dimage A2
Mvh Hans Jacobsson

Du är vällkommen med din beställning, och jag vill bara informera att vi är nu 8st och kan ta två till beställningar. Skynda och fynda nu när vi har chansen att köpa dessa öronmusslor gemensamt!

Ludwig
 
leonisten skrev:
Jag beställer två ögonmussler
Mvh Gunnar Månsson

OK, jag har noterat din beställning. För alla andra som vill fortfarande vara med kan höra av sig till i morgon kl.10 förmiddag. Eftersom frakten från USA är detsamma för 10 eller 20 då kan ni som vill vara med och beställa maila mig om era order.

Ludwig
 
Samma här, jag blev bokstavligt överrumplat och överraskat när jag såg paketet ligga i påstlådan, det har knappt gått en vecka när jag beställde öronmusslorna och dem är redan här

Ifall ni som har inte hunnit beställa i den första rundan vill ha en ögonmussla så var snäll och anmäll eran interesse till mig. Man kan beställa flera stycken om man vill. Jag ska avvakta nu lite längre innan jag beställer mera.

Ange kameramodellen som öronmusslan ska användas till.

Ludwig

P.S. Nu ska jag paketera öronmusslorna till er som ska ha dem nu och försöka posta dem i morgon.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.