Annons

Återbäring vid registrering av produkt

Produkter
(logga in för att koppla)

Grumme

Aktiv medlem
Rajala har just nu en kampanj där man får upp till 5000:- i återbäring om jag köper ett kampanjpaket, och registrerar det hos Canon.
Är det någon som vet hur det där fungerar? Får man pengar in på kontot, eller värdecheckar att handla för? Hur vet man exakt hur mycket man få tillbaka, då det endast står upp till 5000:-?

http://www.rajalaproshop.se/canon-eos-7d-kamerahus-svart.html

Tack för länken.
Som jag tolkar det, så får jag då 600:- tillbaka om jag köper ett paket med Canon 7D mkII, + Canon EF-S 18-200 IS för 15999:-.
Känns inte sådär jättelockande, med tanke på att de just nu säljer enbart huset för 9999:-. >_<

Tack för länken.
Som jag tolkar det, så får jag då 600:- tillbaka om jag köper ett paket med Canon 7D mkII, + Canon EF-S 18-200 IS för 15999:-.
Känns inte sådär jättelockande, med tanke på att de just nu säljer enbart huset för 9999:-. >_<
Du köper ju naturligtvis inte paketet de har utan du köper kameran löst för 9999:- och objektivet för sig för 3999:-.
Sedan registrerar du dig hos Canon och får 600:- tillbaka.

Du köper ju naturligtvis inte paketet de har utan du köper kameran löst för 9999:- och objektivet för sig för 3999:-.
Sedan registrerar du dig hos Canon och får 600:- tillbaka.

Kameran är redan beställd. :)
Paketet med objektivet hade jag bara köpt om jag, som jag först trodde, fått 5000:- tillbaka.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto