LupoSvedese skrev:
Exakt vad ska den där rensningsgrejen gå ut på då? Om jag förstår den rätt så skulle min sambo bli utrensad bara för att hon inte är "aktiv" (hon känner inte att hon har några bilder att ladda upp än) trots att hon faktiskt är indirekt aktiv - hon följer en del trådar genom att läsa dem samtidigt som jag kollar dem. Det är ju jag som sitter o läser fotosidans olika foruminlägg o kollar en del bilder av oss två, ska hon straffas för det?
Angående kommenteringsbiten så håller jag med de som inte tycker att det ska vara något tvång, däremot får ni gärna ha diverse lockbeten för att man ska ge konstruktiv kritik. Problemet för mig är ju bara att jag bara vill skriva något när jag känner att jag har något positivt att säga, för säger man något negativt så kan man ju ge sig sjutton på att man får en massa skit tillbaka och så länge jag inte är någon upphöjd fotogud så har jag ingen lust att ta skit bara för att jag gett hård, konstruktiv kritik. (Jag har inget bevis för att det är så, men med tanke på att världen i övrigt ser ut på det sättet så tvivlar jag på att fotosidan.se skulle vara någon oas där ingen tar illa vid sig vid nedsättande kritik.)