vbg_snake skrev:
https://www.flashback.org/sp32715199
Har har vi ett riktigt bra inlägg..
Undra om någon från FS känner sig träffade. Det kan inte ha varit kul att heta Göran när detta hände..
Finns några riktigt läsvärda inlägg
.....................................................................................................................................................................................
här är några kommentarer från de som verkar mest besvikna över Terjes tilltag att manipulera bilder
//
Otroligt med allt folk som nu tycker synd om honom.
Han skulle rullas i tjära och fjädrar och få löpa gatlopp mellan alla sveriges naturfotografer för vad han gjort.
Jag är mållös! Karlen ska hängas ut som den bedragare han är. Detta är ju oerhört, och det är definitivt inget man gör utav misstag. Att det sedan är just han gör det hela ännu värre. Terje, som varit frontfiguren mot manipulation.
Får ordentliga psykopatvibbar från denna människa...
Jag har raderat inlägg med spekulationer i sjukdomstillstånd och amatörförsök till psykiatrisk diagnos - där går gränsen
Frodeberg anser också att han är i chock. Värre trams har jag aldrig hört talas om. Det bästa är väl att en person i alla fall få bemöta nån form av kritik i ett tidigt skede. Kanske inte lämna ut sig helt. Känns som någon står med ben i varje bo
Jag tillhör lynchmobben, detta är en skandal och förtroendet för Terje är nu bortblåst.
Nu har några på FB startat en tråd om företaget ("Har makarna Hellesø något företag?"),
de tycks inte kunna hitta något registrerat företag eller org.nummer.
Är det konstigheter kring företaget också, eller?
Jag kanner klart mer empati for uteliggaren som stjal pengar till knark
Vet du som syster något om Terjes företagssituatuon. Varken Terje eller Malin har något företag som det verkar som de kan fakturera på. Kör de allt svart eller vad är det frågan om?
Han har ju även fått förskottsbetalt av Jan Bergenholtz på Söderhamns kommuns informationsenhet för att leverera 500 bilder... jag har inte sett 10 bilder av Terje i Söderhamns marknadsföring så det verkar som att han har en del kvar att leverera... Jan sa att Terje kommit "med mössan i hand" varpå han köpte 500 bilder för att han tyckte synd om han, enligt utsago betalade han dock långt under 1000 kronor per bild... 500 bilder á halva priset om 500 kronor blir emellertid 250 000 kronor det så jag undrar om jag inte skall ta och nysta lite i det igen... //