Annons

Är det här man gör en pudel?

Produkter
(logga in för att koppla)

hell_se

Aktiv medlem
Jag har varit med några år här, mitt främsta intresse har varit att följa med vad som händer med Sony (+Minolta/Konica). Jag har sedan länge ett problem med mitt drickande, men för ett par år sen blev familjesituationen akut och jag tappade kontrollen. I detta tillstånd gav jag mig in i en massa onödiga tjafsdiskussioner. När jag insåg detta bestämde jag mig för att ta en timeout.

Kanske/troligen minns ni inte mig, men kanske du Anders F Eriksson gör det? Om ni minns mig, är ni beredda att låta mig göra en omstart? Jag går bara in igen om jag kan känna mig accepterad.

/Lennart

Självklart är du välkommen tillbaka. Alla kan drabbas av svåra situationer och "göra bort sig", och det är ju inte så att du blivit avstängd eller nåt :)

/afe

Självklart är du välkommen tillbaka. Alla kan drabbas av svåra situationer och "göra bort sig", och det är ju inte så att du blivit avstängd eller nåt :)

/afe

Tack Anders, det var just från dig jag ville höra detta. Jag tar ett djupt andetag och ger mig in i hetluften igen! :)

En sådan självinsikt är beundransvärd!

Alla kan vi hamna i situationer vi är övermäktiga men alla skall naturligtvis få en andra chans om man är ärlig i sitt uppsåt.

Jag är inte på något sätt involverad i det som varit men jag blir varm i hjärtat när jag hör sådant och känner att jag måste få ge uttryck för det.

Givetvis måste vi alla behandla varandra med respekt.

Jag hoppas att innerligt allt kommer att fungera bra framöver för dig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar