gunnargren
Aktiv medlem
Ja och inte heller den funkar, bara ett stort vitt fält istf. appar/program..
Svårt att säga när man inte själv ser hur det ser ut. Men testa att avinstallera allting och börja om från början.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja och inte heller den funkar, bara ett stort vitt fält istf. appar/program..
Det är det som inte går heller, Adobe Application Manager för datorn går att ta bort men inget mer
I listan över int. prog hittar jag bara Adobe Application Manager för datorn och Lightroom 5.
Och nej, jag har inget virus i datorn.
I listan över int. prog hittar jag bara Adobe Application Manager för datorn och Lightroom 5.
Och nej, jag har inget virus i datorn.
Jag ser att de nya filtren "Blur-jada jada" bara finns i Photoshop CC (2014) och inte i Photoshop CC (64-Bit).
Någon som vet varför och vad det är för skillnad på programmen?
Den första är 32-bit som bla inte kan hantera lika mycket minne. Det är den traditionella versionen men nuförtiden försöker man köra 64-bitars så mycket som möjligt. Filtren är unika för de två versionerna.
CC och CC 2014 är två olika program, precis som CS5 och CS6. Avinstallera CC om ni inte vill ha den kvar.
Edit: min CC 2014 är 64-bitar
Det fungerar precis som det alltid fungerat med Photoshop. När det kommer en ny version, installeras den parallellt med tidigare version. Om du har en massa plug-ins, macron eller andra tilläggsprogram till PS, kanske de inte fungerar med en ny version, och då har du möjlighet att köra den gamla versionen tills tilläggsprogrammen hunnit uppdateras. Du kan ju tänka dig vilket liv det blivit om den nya versionen skrivit över den gamla och inga plug-ins fungerade längre...Japp, ser det nu jag med.
Frågan kvarstår dock, jag betalar för ett program, varför två helt separata? Vad är skillnaden?