Dark_Jester
Aktiv medlem
Lade just upp en ny bild i min portfolio och när jag skulle kolla så det funkat som det skulle lade jag märke till ännu en ny "feature"; Plötsligt har det dykt upp två "bläddringspilar" när man klickar upp en bild (se bifogad skärmdump) och dessa förminskar den effektiva bildytan ännu mer än tidigare. Och döm om min förvåning när fanskapen inte går att ta bort i inställningarna för portfolion!
Det måste snart bli ändring på det här så man kan välja om man vill implementera sådana här förändringar eller behålla det som det varit för en förändring som denna kan säkert se bra ut på pappret men i praktiken blir det bara skit och då vill jag ha möjligheten att plocka bort det igen så att bilden får så mycket utrymme som möjligt!
Det måste snart bli ändring på det här så man kan välja om man vill implementera sådana här förändringar eller behålla det som det varit för en förändring som denna kan säkert se bra ut på pappret men i praktiken blir det bara skit och då vill jag ha möjligheten att plocka bort det igen så att bilden får så mycket utrymme som möjligt!