riotstarglam
Ny medlem
Jag köpte för knappt en månad sen en Canon powershot G5 som jag blivit lite förälskad i. Mest kanske i minneskapaciteten eftersom jag fick ett 32MB samt ett 1GB minne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stranden skrev:
Bara för att man kör med film och får ut precis varenda bild, blir allt bättre då? Nej, man har precis lika många bilder i drösvis som tar plats och man måste ha någonstans och som fyller album efter album, och som man säkert inte är nöjd med precis varenda bild.
krista skrev:
Hm. Om jag målade en vägg helgrön med "känsla" och kallade det för konst, skulle du hålla med mig då? (Det hade kanske egentligen inget med saken att göra, men ändå.)
Alla har sitt sätt att definiera konst, antar jag. Vad som är konst och vad som inte är det. Jag framförde bara min åsikt.
Datorer är bara helt enkelt fusk i mitt tycke, det är otroligt mycket enklare att fota digitalt och jag förstår personligen inte hur någon kan uppnå en känsla av konstnärligt skapande genom några klick med musen och några färdiga filter hit och dit.
Och att gå på en fotouställning med datorredigerade och -utskrivna bilder vore ungefär som att gå på en konstutställning med tavlor gjorda i Paint. Hur roligt är det egentligen?
haze skrev:
Digital Art är en konstform som har funnits länge.
sagan skrev:
Precis, det är en annan konstform..men då pratar vi inte fotografering längre.
Även analoga kameror tappar i pris, eller hur?Liza skrev:
Jepp det gör jag och 83.000 i inköp - vad är den värd efter ett år.
fridilej skrev:
Ursäkta, måste bara fråga någonstans!
Denna fotosida och detta medlemskap kostar inte något va?
Galaxens President skrev:
Vad länge den här frågan legat på framsidan nu. Ser fram emot nästa gallupfråga "Äger du en analog (ej digital) stillbildskamera?"
/Richard som har båda delarna
barret skrev:
Jag är fortfarande nyfiken på hur många som bytt media i fotohobby/-yrke....tämligen ointressant hur många som HAR digitalkamera.....verkar finnas i alla hem i någon form.