Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökfunktion

Produkter
(logga in för att koppla)

Kanadabalsam

Aktiv medlem
Jag skulle vilja ha en sökfunktion där jag jag söka efter fotografer som fotograferar med tex storformats-kamera. Det finns inte så många och gör det svårt att hitta.
 
Ett förslag:

Sök på bilder, där kan du specificera genom att söka på vilken utrustning den ska vara tagen med. Eller gå till recensionerna, sök upp en kamera och du får fram hur många på FS som äger en dylik. Där kan du få en lista över ägare. Kanske en bakväg att finna det du söker.

Skicka också ett mail till FS red. med ditt förslag om sökfunktion. Då får de det direkt i lådan och du får ett svar.

MVH

Arne
 
Det är inte första gången detta förslag dyker upp, men jag kan fortfarande inte lova när det kan bli verklighet.

Det kräver en lite större utveckling av produktdatabasen och inkopplingar mellan bilder och produkter så det är inte gjort i en handvändning.

(Jodå vi läser - och jag vet att jag borde svara lite mer här, även om det oftast blir samma svar typ "jättebra förslag, vi skall fundera på det" så är det ju bra med feedback på att vi tagit det till oss)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.