Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Går det att köpa BG-E3 någonstans?

Produkter
(logga in för att koppla)

Obbe

Aktiv medlem
Hej,

Någon som känner till något företag som säljer batterigrepp till 350D?
Verkar vara slut överallt.
Enligt Fotokungen skulle Canons nästa lev. till dom bli i Jan -06!!!

Hur kul känns det?
 
Jag har ett begagnat till salu. Skicket är som nytt. Det är direktleverans på det. Hör av dig om det är intressant.

//Erik
 
Absolut, men jag vill inte betala något överpris.
Hur gammalt är det, var är det köpt, finns kvitto & gar?
Var finns det?
Kan du skicka mot pf?
 
Som jag jagat, och äntligen fått tag i ett!

Jag köpte mitt på fotohörnan här i Umeå i förrgår. Jag hade letat i hela landet, utom på det ställe som ligger ett par hundra meter härifrån. Det kostade 1350:-. Kolla med dem på:
http://www.fotohornan-swefo.se/

På Japan Photo i Malmö hade man ett grepp kvar för några veckor sen, men då kostade det 1700:-.

Var även i kontakt med Cyberphoto, som sa att det nog skulle dröja till jul om man inte stod i kö redan.
 
Köpte ett förra veckan i Gölteborgstrakten, men berättar inte var. Pga polaren ska handla närsomhelst och vill ju inte att de ska ta slut. hehe

1300kr föresten..

Ibland är livet orättvist.


P.S. Greppet sitter som gjutet!! ;)
 
Obbe skrev:
Hej,

Någon som känner till något företag som säljer batterigrepp till 350D?
Verkar vara slut överallt.
Enligt Fotokungen skulle Canons nästa lev. till dom bli i Jan -06!!!

Hur kul känns det?

expert i malmö.
skulle ha fått in för två veckor sedan.

pratade med dom efter jag varit i kontakt med andra. som sa det tar flera månader.
se var jag inne på expert på mobilia och tala med en kille där.
skulle komma veckan efter. har ej kollat.
känns som isäfall skulle expert vara de äna i hela sverige som ska få in nya. stämmer inte???
 
BG-E3

Jag beställde nyss batterigrepp BG-E3 och handrem E1 till min 350D hos Zebramedia i Nyköping. Inklusive frakt och postförskott blev det ca 1800 kr = överkomligt!
 
Hej Oscar!

Det enda lilla problemet med just de butiker som du tipsade om är att de inte har batterigreppet hemma, och ingen verkat veta när faktisk leverans kan ske ut till butikerna.

Därför kändes det riktigt trevligt att betala för att få direktleverans redan nu :)
 
Jodå

Jodå, både Zebramedia.se och Fotovideo.no har batterigreppet på lager. Jag beställde igår av Zebra och har redan fått leverans (mot postförskott). Gissa hur glad jag är?! :)
 
Batterigrepp

Hej. Kan även rekommendera kameradoktorn i stockholm.. 1350 kr..

Har dock ett problem med mitt. Vid fulladdat batteri visas batterinivån bara som halvt fullt efter några bilder. Är det någon mer som har haft detta problem?
 
Hmm.. bra att veta.

För att slippa eventuella elektronikfel och fel på batteriindikatorer tänker iaf jag vänta till januari -06 om det så behövs. När det är ett så känt problem har de nog bestämt sig för att fixa det på riktigt nu. Bara känns så iaf.. hehe.

De som köper i butiker nu lär ju köpa exemplar som finns kvar av de första versionerna.

Eller?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.