Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Macroträff!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
På lördag den 23/7 kl 10.00 tänker jag fota macro i Bergianska trädgården. Blir vädret dåligt funkar fjärilshuset på Haga.

Vilka hänger på?

Vi ses vid entrén!

/Janne
0708-669612

Ja vid parkeringen framför butiken med trädgårdsväxter.
Komunalt åker man T-bana till univeritetet

Problemet är att Canon inte har kunnat leverera 100/2.8 Macro. Har inte hittat någon butik med ett sådant på hyllan.

På träffen struntar vi i utrustningen. Tyvärr har jag inget att låna ut som passar dig, men kom ändå och fota annat, och träffa kul folk vettja :)

Jodå förstår det..Var mest lite bråkig Janne. Du har ju så konsig fattning på dinna gluggar :)

Jag kommer om vädret är dåligt. För annars ska ut i skärgården till en kompis Ö och fotografera skärgårdsnaturen.

Senast ändrad:
Själv så använder jag mitt 28-105 till macro, funkar hyfsat. En hyfsad närgräns 50 cm...

/David - som tar med sig macro:t iallafall, kanske finns några myror att macra.

Jag har just bokat mig. Vi ses! Det ska bli kul att få bränna av några pixlar på svenska blommor innan jag sticker utomlands på söndag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar