Annons

rensa upp i recensionsbanken

Produkter
(logga in för att koppla)

mill

Aktiv medlem
tycker det börjar bli lite väl många kopior av många objektiv och kameror. kan ni inte ta ett krafttag och rensa lite och slå ihop de som är kopior?
 
Du är nog välkommen att höra av dig till redaktionen, så kan du få uppdraget att rensa rent. Det är hård belastning som det är på redaktionen.
 
jaså hehe, vad gör de som är fotosidan-relaterat? jag betalar ju pengar för detta -- lite service ska man ju få :D
 
mill skrev:
jaså hehe, vad gör de som är fotosidan-relaterat? jag betalar ju pengar för detta -- lite service ska man ju få :D

Ja...

- Friare regler vid uppladdning, du kan ladda upp 5 bilder per dag.
- Du kan lägga till bilder i radannonser
- Du kan skapa bokmärken
- Du kan skapa bevakningar (till bilder, fotografer, artiklar, annonser) som skickar mail så fort du fått nya kommentarer på dina bilder, på en utvald fotograf, ny kommentarer på en artikel, när nya annonser med ett speciellt sökord lagts in etc.
- Du kan skriva html i din beskrivning.

;)
 
det är clindhs jobb (eller vad han nu heter) :)

jaja you made your point, men det är ändå rörigt. de kan ju skärpa sig i fortsättningen iaf och kolla först innan de lägger in en ny produkt.
 
Nänä jag skriver kod, det är Erik som är recensionsbanksansvarig :)

Det är ett rejält jobb att styra upp det, och vi kan tänka oss att betala ersättning till den som vill ta detta jobbet. Det kräver lite intresse för ordning och reda, och gärna en del kunskap runt fotoprylar också - speciellt rörigt kan det bli bland objektiven med alla konstiga beteckningar. Verktyg finns för att slå ihop produkter och dylikt. Någon intresserad?
 
clindh skrev:
Nänä jag skriver kod, det är Erik som är recensionsbanksansvarig :)

japp, det var det jag menade, dvs att det är du som fixat de finesserna, jag borde citerat Jesper.

Jeppe skrev:
Ja...

- Friare regler vid uppladdning, du kan ladda upp 5 bilder per dag.
- Du kan lägga till bilder i radannonser
- Du kan skapa bokmärken
- Du kan skapa bevakningar (till bilder, fotografer, artiklar, annonser) som skickar mail så fort du fått nya kommentarer på dina bilder, på en utvald fotograf, ny kommentarer på en artikel, när nya annonser med ett speciellt sökord lagts in etc.
- Du kan skriva html i din beskrivning.

;)
 
Jag skulle också kunna tänka mig att hjälpa till om det skulle behövas. (Jag är nog tyvärr bättre på prylar än fotografering just nu, även om jag jobbar hårt på det senare och inte har råd till så mycket mer av det förra ...)

En relaterad fråga: skulle det gå att lägga till en länk som söker efter bilder tagna med den recenserade produkten (ungefär som på pbase)?
 
AFE skrev:
En relaterad fråga: skulle det gå att lägga till en länk som söker efter bilder tagna med den recenserade produkten (ungefär som på pbase)?
Det står på "todo"-listan, men det skulle då bara gälla nya bilder - det finns inget sätt att hitta alla gamla bilder annat än att gå på text i utrustningsfältet (där kan du söka redan nu, men det blir inte så exakt)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.