Annons

Uppgradering av medlemsakp

Produkter
(logga in för att koppla)

Söderlund

Aktiv medlem
Om man vill uppgradera sitt medlemskap till antingen silver eller guld, beroende på vad man har från början, innan perioden för det aktuella medlemskapet går ut, hur gör man då?

Betalar man mellanskillnaden upp till det medlemskapet man önskar eller betalar man för ett helt nytt medlemskap?

Mvh
 
Man betalar mellanskillnaden och beroende på hur långt det gått på det gamla medlemskapet så bestäms nytt slutdatum.
 
elmfeldt skrev:
Man betalar mellanskillnaden och beroende på hur långt det gått på det gamla medlemskapet så bestäms nytt slutdatum.
Klickar man på "uppgradera" så kommer en bild på ett inbetalningskort med beloppet att betala ifyllt. Denna summa stämmer inte med mellanskillnaden. Jag är bronsmedlem och har nyligen betalat 100 kr. Om jag vill uppgradera mig till silver står där att jag skall betala 300 kr, dvs samma summa som om jag var gratismedlem. Det kan väl inte vara korrekt?

Roine W
 
Nej, som sagt, det är mellanskillnaden som gäller, men kontakta gärna redaktionen först så vi kan reda ut vad som gäller med slutdatumen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.