Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
1Ds Mk II
- Trådstartare Ralph L
- Start datum
Är det inte 1 april idag... Men www.luminous-landscape.com spekulerar i en 1Ds mk II till Photokina.
homeless clubkid
Aktiv medlem
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Mera Modeller
Suck.. att jag inte har PS på min jobbmaskin...
Annars hade jag kunnat visa er Powershot Pro2, som Canon också lanserar i dag =)
Suck.. att jag inte har PS på min jobbmaskin...
Annars hade jag kunnat visa er Powershot Pro2, som Canon också lanserar i dag =)
Någon dag kommer det givetvis en efterträdare till 1Ds. Buffertminnet kommer alldeles säkert vara större (det är det största klagomålet). Några pixlar till, zoombar display, ISO 1600 och E-TTL2 är väl också troligt.
Aviator
Aktiv medlem
Aviator skrev:
Den är så vacker att man blir tårögd Men tyvärr kommer den väl att bli i en av de högre prisklasserna, som man inte har råd med...
*Lurad* Jag skall sluta lita på folk, i synnerhet idag... Ganska lustigt att jag gick på den här, för strax före jag såg den nya "1Ds" såg jag också den omgjorda D2H:an, men den gick jag inte på.. Världen är full av aprilskämt...
ps. grattis till han/hon/den som har gjort bilden, en blev iaf lurad
Ralph L
Aktiv medlem
Aviator skrev:
*Lurad* Jag skall sluta lita på folk, i synnerhet idag... Ganska lustigt att jag gick på den här, för strax före jag såg den nya "1Ds" såg jag också den omgjorda D2H:an, men den gick jag inte på.. Världen är full av aprilskämt...
ps. grattis till han/hon/den som har gjort bilden, en blev iaf lurad
Tack, det värmer!