GunnarW
Aktiv medlem
Många svarar med citat utan att det verkar motiverat eller tillför något. Jag tror att det i många fall är ett ... tja ... misstag eftersom "besvara med citat" ligger bättre till än den helt annorlunda utformade "besvara" som också ligger på ett helt annat ställe. Det stör läsflödet att snava på dessa onödiga citat för att inte tala om när ett citerat inlägg är långt. Då är jag ganska nära att bara hoppa ur till något annat. Störande som ett reklamavbrott i annan media.
Mitt förslag är att ni ändrar layouten för "besvara" och "besvara med citat" så att "besvara" blir det naturliga valet. Kanske också att man måste klicka i något extra för att citera eller något som gör att man inte citerar av bara farten när det inte tillför något som att hålla ihop någon del.
Mitt förslag är att ni ändrar layouten för "besvara" och "besvara med citat" så att "besvara" blir det naturliga valet. Kanske också att man måste klicka i något extra för att citera eller något som gör att man inte citerar av bara farten när det inte tillför något som att hålla ihop någon del.