FiCa1
Aktiv medlem
Leif, jag måste säga att jag inte förstår vad det är du menar när du säger att folk kastar skit och attackerar TH. Tonen i den här tråden har sedan start varit spekulerande och så länge TH inte närmar sig sanningen utan fortsätter att linda in sig i sina lögner och fortfarande inte verkar förstå vad han har ställt till med så finns det anledning att fortsätta diskutera.
När tråden började så var TH för mig en naturfotograf med ett väldigt konstnärligt, nästan lite abstrakt bildspråk som inte tilltalade mig sådär jättemycket. Numera är han något helt annat, och den bilden utvecklas och är spännande att läsa om och diskutera. I mina ögon var det från början synd om honom som blev anklagad, därefter blev han en stor svikare för fotografin i stort, och nu senast så tycker jag mest han verkar otrevlig. Är det din bild av att dra någon i smutsen och frossa i hans olycka, ja då är jag tveksam till om Internetforum är rätt plats för dig. Här skriver vi under egna namn och jag står till 100% för vad jag säger, jag hade kunnat säga det direkt till TH om det var så.
Precis. Allt jag skrivit i denna diskussion, hade jag kunnat ta med Terje direkt, face-to-face.
/ mvh FiCa1