PMD
Aktiv medlem
Det här brevet fick jag idag från [email protected]
(Länken till det ursprungliga inlägget fungerar inte eftersom inlägget har raderats.)
Jag har svårt att se det jag skrev som ett personangrepp. Hade någon av moderatorerna en dålig dag? Reglerna kanske borde kompletteras med en passus om att godtycke används för att bestämma vad som är personangrepp?
Fotosidans ägare är förstås i sin fulla rätt att göra precis hur de vill med sin webplats, men det vore trevligt om det fanns lite ordentliga regler om vad moderatorerna betraktar som personangrepp.
(Hur fungerar poängsystemet, f.ö.?)
Hej PMD,
Du har fått en anmärkning om förseelse på Fotosidans Forum.
Anledning: Personangrepp/förolämpning
-------
-------
Denna förseelse är värd 5 straffpoäng och kan resultera i begränsad behörighet tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller aldrig.
Ursprungligt inlägg:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1728663#post1728663
---Citat---
---Citat (Ursprungligen postat av Alagazam)---
Jag delar inte din uppfattning - och det har ingenting med teknisk okunskap att göra.
---Slut citat---
Det stämmer nog. Det har snarare att göra med oförmåga att förstå att alla är lika inför lagen.
---Slut citat---
Med vänliga hälsningar,
Fotosidans Forum
(Länken till det ursprungliga inlägget fungerar inte eftersom inlägget har raderats.)
Jag har svårt att se det jag skrev som ett personangrepp. Hade någon av moderatorerna en dålig dag? Reglerna kanske borde kompletteras med en passus om att godtycke används för att bestämma vad som är personangrepp?
Fotosidans ägare är förstås i sin fulla rätt att göra precis hur de vill med sin webplats, men det vore trevligt om det fanns lite ordentliga regler om vad moderatorerna betraktar som personangrepp.
(Hur fungerar poängsystemet, f.ö.?)