Annons

Sony SLT-A99 (spekulation)

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag föreslår att vi som gärna skulle se lite mindre av personangrepp och tjafs i dessa trådar helt enkelt rapporterar dem. Även om det varit ett visst motstånd mot moderering i Sonyforumet, så har det nu gått helt överstyr och det förstör för alla intresserade.

Om FS administratörer får in tillräckligt många rapporter lär de bli tvungna att agera, och vi kan förhoppningsvis få tillbaks en något mer sansad nivå på diskussionerna (där både gösfiske och jämförelser med andra märken kan få förekomma, men utan påhopp, samsungianska och rent trams).

Jag har tidigare i år modererat i detta forum efter att vi fått klagomål om OT och hätsk stämning. Jag modererade på samma nivå som i våra andra forum här på Fotosidan. Jag fick då kraftiga reaktioner om att Sony forumet inte skulle modereras för så skulle tonen vara i Sonyforumet.

Nu har vi de senaste dagarna, i inte minst nu på kvällen, fått klagomål på tonen i denna tråd. Jag läser också att flera skriver att tonen är så dålig att man funderar på att lämna Fotosidan. Då tycker jag att det gått för långt. Från och med nu gäller samma regler i detta forum som i våra övriga forum. Vill man prata av sig så finns Fritt forum. Men trådarna skall i största möjliga mån undvika OT.

Jag stänger denna tråden. Vill ni diskutera så finns en tråd i Fotosidan.se forumet:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1865636#post1865636

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar