Christian Schmidt
Aktiv medlem
Du borde kanske hellre ha klistrat upp den o röven i stället
Nu förstår jag nog inte riktigt!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag nog inte riktigt!?
Jaha, ok, läste ditt inlägg som ironi men det kanske det inte var och får be om ursäkt för mitt försök att skoja tillbaka lite
Jag har en köksstol vars ena ben är ca 2 mm kortare än de övriga, så jag har limmat fast det 2 mm tjocka blixtskoskyddet under stolsbenet. Nu är stolen stabil och jag vet dessutom alltid var jag har mitt blixtskoskydd om omständigheterna skulle kräva extrema försiktighetsåtgärder!
Den här metoden kan jag varmt rekommendera!!
Jag är förtjust över många små detaljer på min Nikonkamera (som ny överlöpare ). En detalj är den lilla plattan som skyddar blixtskon när man inte använder den. Men hur håller man reda på denna lilla grej? Har bara använt blixtskon några gånger än så länge, men nog sjutton irrar jag sen runt och letar efter plattan, och känner att det bara är en tidsfråga innan den försvinner för gott. Ska man köpa på sig några i reserv? Eller har ni något fiffigt tips?
Undrar vad du gör med alla objektivlock för jag antar att du anser dem lika överflödiga?
Undrar vad du gör med alla objektivlock för jag antar att du anser dem lika överflödiga?
Alla mina bilder blev svarta när jag använde objektivlock så det slutade jag med omedelbart!