Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
7 Kommentarer
Logga in för att kommentera
En annons skall tydligt märkas ut som en annons. Här är gränsen hårfin tycker jag.
En annons skall tydligt märkas ut som en annons. Här är gränsen hårfin tycker jag.
I det här fallet är det en artikel på nyhetsplats om något som samma företag och personer ligger bakom, utan att detta framgår. Att tro att alla som läser artikeln känner till ägarbilden bakom resepektive sida är väl mycket begärt. Uppenbarligen är det inte attraktivt att redogöra för det heller. Vad beror det i så fall på? Skulle det inte se bra ut? I så fall tycker jag det är svårt att tolka på annat sätt än att det föreligger ett problem.
Vad som var tanken med artikeln från början har inte så mycket med vad som händer hos läsaren. Den som läser kommer att äga tolkningen.