Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Zebramedias lagerhållning
- Trådstartare Tre Ess
- Start datum
SixBySix
Aktiv medlem
Tror det är vanligt bland internetbutiker med mycket liten lagerhållning. Är man inte en gigiantisk butik blir det alltför dyrt att ha ett stort lager själv. De beställer ofta hos grossist när kundordern registreras. Som snabbast her de sedan produkten hos sig dagen efter. Och kunden har produkten dagen därpå.
Om du är intresserad av att veta mer om vad som skrivits om Zebramedia, kan du söka i forumen. Har själv handlat en hel del där och har bara goda erfarenheter. Trevliga, serviceinriktade och bra priser. Leveranstiden var inte lång heller.
Om du är intresserad av att veta mer om vad som skrivits om Zebramedia, kan du söka i forumen. Har själv handlat en hel del där och har bara goda erfarenheter. Trevliga, serviceinriktade och bra priser. Leveranstiden var inte lång heller.
Per
Aktiv medlem
Tre Ess skrev:
Det var antingen en ointressant fråga att
besvara eller så är alla lika brydda som
jag.
Det senare!
Jag sitter i Nyköping, några kilometer från deras lilla kontor och följer tråden med intresse och en smula oro - det är ett suveränt ställa att handla på! Skickar länken till honom, får vi se om han vill kommentera.
/Per
Karlsson
Aktiv medlem
De har säkert inte mindre lager, snarare mer än de flesta små it-butiker som bara speglar sina leverantörers lager.
Utan det knepiga är att de av någon anledning inte visar produkter som inte finns i lager. Enligt mig ett ganska dumt sätt. Borde vara bättre att visa "I lager" och "Ej i lager" istället.
Utan det knepiga är att de av någon anledning inte visar produkter som inte finns i lager. Enligt mig ett ganska dumt sätt. Borde vara bättre att visa "I lager" och "Ej i lager" istället.
ZebraMedia
Medlem
Jag som ansvarig för Zebra Media har tagit på mig andra engagemang och har därför haft mindre tid för den löpande verksamheten. För att inte behöva göra avkall på servicen så har jag därför valt att för tillfället minska sortimentet.
Är det någon som har frågor eller funderingar så är de välkomna att maila mig direkt på [email protected]
Vill passa på att tacka för de positiva kommentarerna i tråden.
Är det någon som har frågor eller funderingar så är de välkomna att maila mig direkt på [email protected]
Vill passa på att tacka för de positiva kommentarerna i tråden.
Tre Ess
Aktiv medlem
Jag vill klargöra att jag enbart hört goda
saker om Zebra Media, därför tittar jag in
bland deras objektiv lite då och då.
Precis som Lennart sa, blir det knepigt att
förstå situationen när det inte finns några uppgifter på objektiven överhuvudtaget.
Nu har vi dock fått klarhet i saken, tack
vare Anders svar. Bra service, tycker jag.
saker om Zebra Media, därför tittar jag in
bland deras objektiv lite då och då.
Precis som Lennart sa, blir det knepigt att
förstå situationen när det inte finns några uppgifter på objektiven överhuvudtaget.
Nu har vi dock fått klarhet i saken, tack
vare Anders svar. Bra service, tycker jag.
Dez
Aktiv medlem
Jag tror att Zebra har mycket litet lager, men mycket goda kontakter. Köper man tex ett kamerahus tar det två tre dagar att få när de lär plocka hem det utifrån, men köper man något de har på lager så kommer det ALLTID dagen efter. Det är annat än Cyberphoto det, som skickar sina paket så sent att de missar den dagens posttur.
Zebra är alltid där jag kollar först när jag ska handla, billigast och snabbast, och jag hoppas vid gud att det så förblir.
Zebra är alltid där jag kollar först när jag ska handla, billigast och snabbast, och jag hoppas vid gud att det så förblir.
Similar threads
- Svar
- 14
- Visningar
- 2 K