Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Zebra Media batteri till A1

Produkter
(logga in för att koppla)

ormestad

Aktiv medlem
Har någon testat det NP400 batteri man kan köpa från "Zebra Media" som annonserar på fotosidan?
Är det något piratmärke?

Det står att det är på 1300mAh medan det jag har är på 1500mAh. Hur stor skillnad kan det innebära i praktiken?

Det är ändå halva priset mot t ex Cyberphoto...

Jag köpte två originalbatterier från BH Photo i NY o betalade inklusive alla avgifter ungefär lika mycket för två som Cyber vill ha för ett... fortfarande inte billigt, men de är bra. Mycket bra.

Köpte du från Zebra? hur står de sej jämfört med original?

JAg har köpt ett

från Zebramedia, återkommer med rapport när jag fått det. Priset är ju riktigt bra. Har inte annars hittat något piratbatteri till A1/A2 på nätet.

Jag har köpt batterier till min Canon från Zebramedia (superpris). Visserligen hade jag otur och fick ett bateri som slutade att ta laddning efter 6 månader, men Zebra bytte ut detta mot ett nytt.

Jag rekommenderar dem varmt.

--jalle

Har fått batteriet, fungerar helt okej.

Snabb leverans, dock är batteriet silverfärgat, på hemsidan var det svart, men det spelar ju mindre roll.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar