Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

www.amphotoworld.com

Produkter
(logga in för att koppla)

Thomas84

Medlem
Någon som har nån erfarenhet av detta företag?
Kollade på deras pris på Canon 10D, och det är ju helt otroligt, nästan onaturligt billigt. 685$ för huset. Kan detta stämma?

jag har försökt handla av dem och de gav inte ett seriöst intryck. De har inget i lager och är väldigt svåra att få tag på. Jag rekommenderar att man passar sig för dem.

Hej Thomas,

Har inget vettigt alls att tillföra i denna diskusionen.Jag blev bara glad över att se en till Byberg här på forumet. Det har man ju liksom inte blivit bortskämd med ;)

//Byberg i Göteborg

www.amphotoworld.com

Detta företag kör med mycket konstiga försäljningsmetoder, jag hade uppe denna diskussion på dpreview.com inför mitt kamera köp och alla sa att det är företag som är oseriösa, eller det jobbar utifrån principen "ser vi att en beställning kommer ge oss vinst så går den igenom annars nekar vi försäljning" Dvs. köper du en Canon 10D endast så är de slut, men köper du till svindyra tillbehör och objektiv och annat då helt plödsligt så kan de leverera, sen kanske folk köper svindyra tillbehör direkt utan de billiga kamerorna och då säljer de också. Genom att ha billiga priser (som är långt under deras inköpspriser) så ger det marknadsföring, folk ser sidan på typ "pricerunner liknade sidor och annat" och bara en sån sak, du i Sverige har hittat sidan. Jag rekomenderar www.bhphoto.com eller sidan där jag handlade (som är billiga) www.buydig.com, kom ihåg tull+moms osv. osv. bara

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar