Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

WTF FA 50/1,4 nu 5800 SEK på Cyber

Produkter
(logga in för att koppla)
Har en k10'a och slåss mot impulsen att inhandla k7'an, men sådana här tokhöjningar dämpar ju köplusten en hel del. hm Nimkon eller vad hette det där andra märket...

Fördelen med internet är ju att man kan orientera sig och inte behöver binda upp sig när det gäller leverantör.

Säg till hur många ni vill ha! Finns för knappt 3000 kr nya med garanti inkl frakt och tull.

Sen är det givetvis så att det är tacksamt att det finns kunder med obegränsade resurser så att även lokalhandlarna kan få sin del av kakan.

lm

Obs, jag handlar inte med fotogrejer, men ville gärna sprida lite ljus i mörkret

Om någon är ute efter ett FA50 1.4 så säljer jag mitt,köppte det 6/6-09(Cyber)och säljer för samma pris som jag betalade(före höjningen).Jag har köppt ett FA77 ltd vars brännvidd passar mig bättre....

/Sverker

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar