Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

wow - Pixma IP4200!

Produkter
(logga in för att koppla)

Per

Aktiv medlem
Uj - nu måste jag stämma upp i en spontan lovsång över min nya skrivare! Jag var rätt nyfiken på vad "photo lab quality" egentligen betyder innan jag kopplat in den, och nu är jag fullkomligt hänförd! Det är min första fotoskrivare, så jag har inget att jämföra med, men bilderna blir ju fantastiska! Och till det facila priset av 1278 bagis!

- spring o köp!

(tja, sen får man väl inte tänka för mycket på att nätlabb som Crimson levererar ursnygga bilder till en bråkdel av vad bläck o papper kostar när man kör själv, men vaddå, det är ju kul ju..)

/Per
 
Per skrev:
Uj - nu måste jag stämma upp i en spontan lovsång över min nya skrivare! Jag var rätt nyfiken på vad "photo lab quality" egentligen betyder innan jag kopplat in den, och nu är jag fullkomligt hänförd!
/Per

Det är bara att gratulera!
Jag hade samma upplevelse för ett tag sedan då jag skrev ut den första bilden på min nya Canon Selphy 710.
Selphy'n uppfyllde de behov av bildutskrifter jag hade...med råge...och plusmeny!

:0)
 
Kan bara hålla med - jag har en Pixma IP5000. Jag hade en bläckstråle på den gamla dåliga tiden. Patronerna kladdade igen om man inte använde skrivaren dagligen, det blev ränder osv. Tänkte att jag skulle ge tekniken en chans nu när alla säger att det blivit så mycket bättre, så jag köpte en A4-skrivare till att börja med. Jag blev närmast chockad när första bilden kom ur skrivaren - vilken kvalitet. Å då är det ändå en billig skrivare - kvaliten från skrivare som Epson R1800/R2400 är i det närmaste perfekta. Nu vill jag ha en A3-skrivare med extra gråpatroner för fina s/v-bilder.

//Lasse
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.