Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"What's next?"
- Trådstartare mazeson
- Start datum
MikeTheBike
Aktiv medlem
Frågestund
LJag lägger till ytterligare ett förslag. Låt oss ha en frågestundskväll. Vad jag menar är att alla säkert har en massa frågor t.ex om PS, exponering, filter eller what so ever. Är vi ett gäng går vi rundan runt bordet och jag är säker på att någon har ett svar på just den frågan/undringen man ställer. Gäller det PS-frågor kan kan dessutom ha en PC tillhands för att visa i praktiken.
Micke
LJag lägger till ytterligare ett förslag. Låt oss ha en frågestundskväll. Vad jag menar är att alla säkert har en massa frågor t.ex om PS, exponering, filter eller what so ever. Är vi ett gäng går vi rundan runt bordet och jag är säker på att någon har ett svar på just den frågan/undringen man ställer. Gäller det PS-frågor kan kan dessutom ha en PC tillhands för att visa i praktiken.
Micke
mazeson
Aktiv medlem
En morgon med orrspel. Kan det vara något?
Finns det några vakna eller slumrande naturfotografer bland er?
Någon med ett 500/L att låna ut?
Tycker Mickes förslag låter som en bra ide som vi kan göra vilken vecka som helst under april.
Gatufotografering är nog bra att göra i maj.
Glas/stilleben kan vi kanske skjuta lite på, när vi nu just provat på studiofotografering.
hils&ha en skön fotohelg. Bra ljus på morgnar och kvällar...
h/mats
Finns det några vakna eller slumrande naturfotografer bland er?
Någon med ett 500/L att låna ut?
Tycker Mickes förslag låter som en bra ide som vi kan göra vilken vecka som helst under april.
Gatufotografering är nog bra att göra i maj.
Glas/stilleben kan vi kanske skjuta lite på, när vi nu just provat på studiofotografering.
hils&ha en skön fotohelg. Bra ljus på morgnar och kvällar...
h/mats
MikeTheBike
Aktiv medlem
Lövgrodkoncert?? Låter ju läckert - va rligger denna hage? Jag vill gärna vara med!
Micke
Micke
MikeTheBike
Aktiv medlem
Jag är på! Baldringe hage - bara namnet får en att längta dit