ANNONS
Annons

WFS planering, lite bildprat och öl/vin/kaffe eller mat 29/4?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, jag/vi kommer:

1. Lotta (om fler hakar på vill säga)
2. Hans Svensson (självklart)
3. Simone Syversson kommer
4. Jonas Andersson
5. Linnea Nielsen
6. Therese Nilsson (ev. bihang)
7.
8.
osv.

Ok...jag kommer då! =) Fast jag ska vara på ett födelsedagspartaj högst upp i Värmland innan så jag kanske blir något försenad...kanske tar sambon med också.

Och till den obligatoriska frågan: Hur hittar jag dit! =)

Tes skrev:

Parkera runt domkyrkan och gå över Ö.a torggatan vid Föreningssparbanken mot torget. Då är du på rätt sida så det är bara att gå rakt fram och läsa skyltarna på krogarna:)

Arena ligger alltså vid torget.

Har du kvar mitt mobilnummer sedan förra guidningen? Ifall det mot förmodan behövs så har jag den med iaf. 070-9754052

Förresten kan ju andra också lägga in numret ifall att beskrivningar här i tråden är otillräckliga.

Tes skrev:

Och den obligatoriska piken:

Jag tycker att vi samtidigt anordnar en tävling! Alla som hittar Therese tar en bild som visar var hon befann sig. När hon hittar fram (hon brukar göra det till slut) så kan vi allihop försöka lista ut vilka platser hon har varit på genom att se på bilderna! Det låter väl kul?

;)

lottawe skrev:
Parkera runt domkyrkan och gå över Ö.a torggatan vid Föreningssparbanken mot torget. Då är du på rätt sida så det är bara att gå rakt fram och läsa skyltarna på krogarna:)

Arena ligger alltså vid torget.

Har du kvar mitt mobilnummer sedan förra guidningen? Ifall det mot förmodan behövs så har jag den med iaf. 070-9754052

Aahh! Men då tror jag t o m att jag varit där! =)
Men nummer är ändå bra att ha!

WFS) (Picture skrev:
Och den obligatoriska piken:

Jag tycker att vi samtidigt anordnar en tävling! Alla som hittar Therese tar en bild som visar var hon befann sig. När hon hittar fram (hon brukar göra det till slut) så kan vi allihop försöka lista ut vilka platser hon har varit på genom att se på bilderna! Det låter väl kul?

;)

*gruffar* En dag hittar jag på nåt fyndigt om dig, men var beredd...det brukar bli något elakt! ;)

Å andra sidan när jag tänker på det så är det ingen dum idé! Tror bestämt att du just gett mig ett uppslag till en ganska intressant följetong om mig själv!

Hitta på något du - jag har gett mig in i leken och jag tål den! :)

Följetong? Menar du att vi ska ha detta som stående inslag eller är det något annat du tänker på?

Det blev just nån sorts bildblogg tror jag till nya hemsidan! Perfekt för mina stackars släktingar som efterlyser mig titt som tätt.

Men fota på ni andra också...om ni hinner innan jag svept förbi! ;)

Blir det en allmän blogg för andra än släkt också?
Jag skulle kanske må gott av att se andra irra bort sig än värre än mig;)

I morse lyckades jag ta mig till fel veterinär. Hittade ett djursjukhus, men inte där jag bokat tid (fel stad tom.) Lite pinsamt.

Fler som hakar på på lördag förresten?

Senast ändrad:
lottawe skrev:
Blir det en allmän blogg för andra än släkt också?
Jag skulle kanske må gott av att se andra irra bort sig än värre än mig;)

I morse lyckades jag ta mig till fel veterinär. Hittade ett djursjukhus, men inte där jag bokat tid (fel stad tom.) Lite pinsamt.

Fler som hakar på på lördag förresten?

*asg* Ja, den var ju bra! =) Jodå, den blir allmän så vem som helst kan gotta sig i dessa ständiga bekymmer!

Träff

Jag skulle bara gå in och kolla om det blev något imorgon, lördag och det ser det definivt ut att bli. Vilket härligt gäng!! Vi syns i morgon då. Jag har en stor risbuske på huvudet så jag syns:)

simone

Re: Träff

simone99 skrev:
Jag skulle bara gå in och kolla om det blev något imorgon, lördag och det ser det definivt ut att bli. Vilket härligt gäng!! Vi syns i morgon då. Jag har en stor risbuske på huvudet så jag syns:)

simone

Ok...här har vi ett riktmärke för mig...leta efter en risbuske. Jag tror banne mig att det kan lösa sig det här! ;)

*säger hon som snart inte hittar hem*

Re: Träff

simone99 skrev:
Jag har en stor risbuske på huvudet så jag syns:)

simone
Mig hjälper nog inte det riktmärket..
Är alldeles tokdålig på busksorter och vet inte ens vad en "risbuske" är. Men hittar Tes dig eller du oss så löser det sig nog ändå;)

Tack för igår, allihop! Jag tycker det var riktigt kul att träffa er! En bra början med god mat övergick i ett antal koppar kaffe och en massa trevliga diskussioner och idéer! Inga pinsamma tystnader alls. Kul också att några hade med sig bilder att visa! :)

Nu får vi se vad det är för bild på oss som Lotta laddar upp...

*väntar oroligt*

Jo, tack för en trevlig kväll. Hade några bilder på minneskortet (typ tre) oh letar febrilt efter någon som Hans har orsak att oraoa sig för, men ni ser skapligt städade ut allihop:) Synd att Linnea hannn gå innan bilden bara, men henne hann kanske Tes fånga tidigare?

Och tack Tes för att jag kom hem:) Hittade du vägen sen?

Bilagor

• wfs.jpg
    wfs.jpg
    47.4 KB · Visningar: 165
Och det enda som skiljer på bilderna är i princip bara avståndet och era miner (bortsett från den jag tryckte av på iso 100 då) så fler än dessa blir det inte.

Bilagor

• wfs2.jpg
    wfs2.jpg
    46.1 KB · Visningar: 162
Eller förresten..
Jonas fastnade ju på en ruta då jag "demonstrerade" Hans fjärrutlösare också förstås. Trots att jag inte kollade i sökaren. Den kommer här i snabbkonverterat och lätt tonad s/v.

Bilagor

• jonas_sv.jpg
    jonas_sv.jpg
    42.7 KB · Visningar: 166
Hej allihopa!

Verkar som att det blev en trevlig träff och jag hade gärna velat vara med. Befann mig på möhippa för syrran som gifter sig i morrn, och det var väldans trevligt det med! Synd att jag missade er nya som var med, men jag förmodar att det blir fler tillfällen!

Nån som vet nån ny utställning eller så att kolla på?

Ajöss å på gjensyn!

Hoops!

Tack ska ni ha för en trevlig afton!Jag suger åt mig er kunskaper så mycket det bara går.

Ser man på där var jag ja:)! Jag rekommenderar de som fotat mig avancerade Photoshopkurser à la Therese om bildbehandlingen ska räcka till för vidare publikation. Det krävs synnerliga expertkunskaper för att göra något sevärt av resultatet.

Vi hörs fortsatt av!

Cheers/Jonas

Re: Hoops!

Tiki skrev:
Tack ska ni ha för en trevlig afton!Jag suger åt mig er kunskaper så mycket det bara går.

Ser man på där var jag ja:)! Jag rekommenderar de som fotat mig avancerade Photoshopkurser à la Therese om bildbehandlingen ska räcka till för vidare publikation. Det krävs synnerliga expertkunskaper för att göra något sevärt av resultatet.

Vi hörs fortsatt av!

Cheers/Jonas

Mja...vad vill du ha? Skägg? ;)

Lotta, jodå, jag hittade hem och jag har bild på Linnea också...ska lägga upp båda mina så fort jag kommer till U-a och får en vettig dator att sitta vid.

Tack för övrigt för en trevlig kväll i trevligt sällskap!
/Tesa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar