Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

VIlsen i kammeraletandet

Produkter
(logga in för att koppla)

berra_-

Ny medlem
Tjena.

Jag ar pa jakt efter en kamera. Till amatorfotning. Inget seriost alls. Eller inget jag har tankt tjana pengar pa i alla fall. Men eftersom att jag ar ny pa den ha fronten ar jag lite vilsen. Min budget ligger pa 2 000 - 3 000.
Jag vill garna kunna zooma mycket. minst 10x optisk zoom. megapixlar ska nog runt 5 racka. Jag gillar att ga runt ute i skogen och ta kort pa fina landskap, faglar osv. Sen vill jag helst att det ska vara SD-kort eftersom att jag redan ager ett par sadanna. Nagra forslag?

//berra

En DSC H2 kanske skulle passa, en om du har råd så är nog en S3 IS ett bättre val som John skriver här över.

Fujifilm finepix s6500fd kanske kan vara ngt också ? En sån funderar jag på att införskaffa :) Den verkar trevlig :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar