MWPhoto
Aktiv medlem
Jag skulle vilja ha hjälp med att skapa en snygg "logga" som jag vill placera i nederkant på mina bilder. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa till med detta. På bilden finns två olika uppslag som jag haft om hur den ska se ut. Inte för skrikig, utan ganska diskret och relativt liten text önskas. Denna bild yxade jag till i Paint bara för att visa två av mina ideér. Kanske att jag gillar den nedre till höger bättre. Den skulle väl passa i högra hörnan på bilderna. Vilket typsnitt som passar får ni gärna förselå.
Jag vill sedan att denna loga går att applicera på bidlerna via macro i PS 6. Eller "automate" kanske?!
Skulel förstås bli evigt tacksam för någon typ av färdigt "kit" som ni kan maila till mig, eller annars en djuplodande beskrivning på tillvägagångssätt är bra.
Jag vill sedan att denna loga går att applicera på bidlerna via macro i PS 6. Eller "automate" kanske?!
Skulel förstås bli evigt tacksam för någon typ av färdigt "kit" som ni kan maila till mig, eller annars en djuplodande beskrivning på tillvägagångssätt är bra.