ANNONS
Annons

vill du pitcha på min hemsida?

Produkter
(logga in för att koppla)

plippen

Aktiv medlem
En ny websida ska produceras och jag bjuder in till pitch för intresserade. Vill du vara med så maila mig för brief och underlag.

jag kommer kräva referenser, F-skattesedel är ett stort plus

daniel wester

[email protected]

efter att ha fått ett par mail förstår jag att jag kanske kunde vara lite tydligare.
Jag ska alltså ha en ny hemsida till mitt företag.
(jobbar som fotograf)
Och är därför intresserad av att hitta någon som kan producera den.
"formge och knacka"
budget finns.
Det är alltså fråga om en beställning av en produktion, och inget nytt bildforum som en del har trott

daniel

plippen skrev:
...inget nytt bildforum som en del har trott...

Trist, för just nu vill jag verkligen ha en ny fotosida!
Är sååå trött på att en del här berömmer söta katter o sjuveckorskids istället för bilderna på dem.
Kanske du eller någon annan har tips om en bra sida??? Eller får vi snart se FS crew stampa ner foten och berätta riktigt tydligt om FS affärsidé?

Ett tag sedan det postades men provar ändå.
Se www.hus1.nu för lite referenser.
Innehar F-skatt.
Hör av dig om jobbet ej är tillsatt och du är intresserad.

plippen skrev:
En ny websida ska produceras och jag bjuder in till pitch för intresserade. Vill du vara med så maila mig för brief och underlag.

jag kommer kräva referenser, F-skattesedel är ett stort plus

daniel wester

[email protected]

Hej,
kan inte låta bli: Är det "stureplan svenska" att bjuda in till "pitch"..? Med all respect för att Svengelskan breder ut sig; men att maila för "brief och underlag" är väl ändå att gå lite långt. Vad är skillnaden mellan "brief" och underlag; undrar

Tibor
ej medlem av språkvårdsnämnden men ändå.. :)

Re: Re: vill du pitcha på min hemsida?

Se över ditt eget språk och interpunktering innan du gnäller på andra. Daniel frågar om hjälp att göra en website, inte om copywriterhjälp till sina foruminlägg. :)

Tibor skrev:
Hej,
kan inte låta bli: Är det "stureplan svenska" att bjuda in till "pitch"..? Med all respect för att Svengelskan breder ut sig; men att maila för "brief och underlag" är väl ändå att gå lite långt. Vad är skillnaden mellan "brief" och underlag; undrar

Tibor

Re: Re: Re: vill du pitcha på min hemsida?

segerfalk skrev:
Se över ditt eget språk och interpunktering innan du gnäller på andra. Daniel frågar om hjälp att göra en website, inte om copywriterhjälp till sina foruminlägg. :)

Snacka om att missa poängen!

Re: Re: Re: Re: Re: vill du pitcha på min hemsida?

segerfalk skrev:
Jasså? Vad är poängen med tråden då? :)

Att vi hamnat utanför ämnet håller jag definitivt med om.

Det blossar alltid upp så fort någon blir tillrättavisad för sitt språkbruk och jag har väldigt svårt att förstå varför det hackas så på folk som försöker hålla på vårt modersmål. Argumenten är oftast att "man förstår ändå" eller att det "hör inte till ämnet". Vad man inte tänker på är att missförstånd just på grund av slarvigt språkbruk är väldigt vanligt, speciellt på diverse internetforum.

Min kommentar var inte illa menad, var bara tvungen att skriva då Tibors inlägg var helt klockrent i sin "språkblandningsironi" och jag uppfattade som att du inte hajade poängen.

Re: Re: vill du pitcha på min hemsida?

Tibor skrev:
Hej,

Tibor
Brief är väl kalsonger med öppning där fram, eller Y-front som det även kallas.

FILM) (ulltand skrev:
Trist, för just nu vill jag verkligen ha en ny fotosida!
Är sååå trött på att en del här berömmer söta katter o sjuveckorskids istället för bilderna på dem.
Kanske du eller någon annan har tips om en bra sida??? Eller får vi snart se FS crew stampa ner foten och berätta riktigt tydligt om FS affärsidé?

www.photo.net ????

Känns lite konstigt att lämna en offert på något när man inte vet vad det finns för krav på vad som ska implementeras ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar