ANNONS
Annons

Vilket CF kort till 300D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har bara utmärkta erfarenheter av Digitalnytt (eller ZebraMedia)!

Världens snyggaste hemsida är det ju inte. Bättre nu än vad det var för några år sedan, ni kan ju tänka er hur det såg ut då. Att adresser och dylikt på paket är handskrivet (kan vara ändrat nu, inte beställt något sista halvåret) kan inte gör att förtroendet ökar för företaget.
MEN jag har beställt saker från dem fyra eller fem gånger. Alla gånger har det fungerat utmärkt. Leveranstiden har alltid varit så kort att man kan tro att beställnigen är skickade redan innan den är lagd. Två dagar har jag max fått vänta på att mina paket ska dyka upp. Sedan att priserna är så bra som de är gör ju inte saken sämre.
Jag har heller aldrig hört någon som varit missnöjd med företaget så det är bara att handla på så gott du kan!

KGS: Det var där jag gjorde en "provbeställning" och frakten hamnade på 40 Euro... Omräknat med XE-currency converter hamnade jag då på omkring 1900 spänn.. Får se hur det blir.

Magnus77 skrev:
KGS: Det var där jag gjorde en "provbeställning" och frakten hamnade på 40 Euro... Omräknat med XE-currency converter hamnade jag då på omkring 1900 spänn.. Får se hur det blir.

Jag betalade i förskott o fick en frakt som hamnade på mellan 100 o 200 spänn o då beställde jag en trådutlösare också när jag ändå var igång... vad kostar de billigaste Microdrivarna inkl frakt i Sverige? Min första Microdrive kostade 3500 spänn... den andra knappt hälften... undrar vad den tredje kommer att kosta *s*

PNY spöar Sandisk

Använder själv både microdrive och CF.
Kör sedan ett tag PNY's Optima kort som spöar Sandisks Ultra. 3,2 Mb mot 2,8 Mb i skrivhastighet. Har aldrig haft problem med något av korten eller Mdriven.

//Robban

Jag räknar med att den passar till A1, annars behöver jag den inte... min D7 är såld o jag har inte lovat med nån trådutlösare... jag köpte den låååååånga trådutlösaren, något som jag inte är helt säker på att var smartast så här i efterhand... än har jag inte gömt kameran i nån buske o satt mej 5 meter därifrån o inte plåtar jag mej själv särskilt ofta heller. Det blir mycket kabel att trassla med.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar