ANNONS
Annons

Vilken utbildning rekommenderas? Sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

pesco

Aktiv medlem
Har digital systemkamera men aldrig lärt mig på riktigt och tänkte ta en kurs, typ Folksuniversitetet eller liknande.

Har någon erfarenhet och kan rekommendera nåt?

Kurs i Stockholm

Hej!
Jag gick en kurs i stockholm förra året på Thisyear photography school, under ledningen av
amerikansk fotografen Thomas Mead. Han är verkligen duktigt och jag fick lära mycket under 4 veckor.
Just nu jobbar jag som frilans och skall vidare utbilda mig nästa år på Preos i Paris, måste spara in lite pengar till avgiften först.
Den här kursen tar dig säkert till en annan nivån oavsett vilken nivå du befinner dig i nu läget.
Vill du verkligen gå den här kursen rekommederar jag att du läsa på grundläggande i fotografi och digitalfoto ordentligt innan, då kan du verkligen få valutan för pengar. För Thomas är grymt, han tillhör den old school typen, som gör allt i kamera(nästan)...
Du kan maila mig om du vill veta mer, jag finns på [email protected] eller Daniel Vo Photography ¨på Facebook.
http://sv-se.facebook.com/pages/Daniel-Vo-Photography/178065095583140?sk=wall
Ha det så bra och lycka till!
Daniel Vo

Har också gått deras fyraveckors kurs. Thomas är mycket kunnig och det finns potential att lära sig mycket från honom både som ren nybörjare och med en del förkunskaper. Du kommer säkert lära dig massor. Samtidigt är det inte fel att träffa honom först och få en uppfattning om skolan för att se om du tror det är något för dig. Det är inte alltid så lurt att bara gå på en nätpresentation. (Ett misstag vi väl alla gör då och då, och just därför förtjänar att upprepas).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar