Annons

Vilken fjärrutlösare?

Produkter
(logga in för att koppla)

Cathis76

Medlem
Hej! Har anmält mig till fotokursen i Svartrå. Har en EOS 20D med stativ och två objektiv. Har ni tips på fjärrutlsare och väska som jag kan ha när vi fotar natur?

Mvh Cathis
 
Canon RS-80 N3 Fjärrutlösare kan jag rekomendera, hade en sådan själv till min Canon utrustning.
 
Ja jag funderar på någon av dom.... är skillnaden stor på orginal och den för 199?
Så pass stor skilnad att det är värt att köpa en orginal eller funkar dom lika bra?
Är en "orginalare" egentligen och har svårt för kopior men det är ju en grej som jag kanske använder nån gång bara.... är det ändå bäst att köpa orginal?
 
Om du inte satsar på ett andrahandsvärde så tycker jag att du ska köpa kaffebrus:s
 
om du verkligen bara kommer att använda den någon gång så kan man göra en själv av en audiokabel och en strömbrytare. finns en tråd här någonstans som visar hur man gör.. jag gjorde en i helgen och den funkar finfint.

lycka till!
 
Tyvärr är det en annan kontakt till 20d:n så det går inte till den på samma sätt som till 350:n :-(
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.