Annons

Vilka var där?/Vilka kom in? Gotlands Fotoskola

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har packat 1 halvfull liten bil med vinterdäck, täcke, kuddar, lakan, trosor, kameror, klädgaljar, dator, böcker. hmm och den där fotouppgiften tog ganska mycket plats. skrev ut en halv gånger en meter stor bild på mig själv..ska bli spännande..
Hade gärna tagit med min pojkvän oxo men han fick inte plats.
 
jag har fortfarande inte packat klart xD sticker på lördag ner till sthlm... sover över hos några släkringar... och sen upp tidigt på morgonen för att hinna med färjebussen från centralen.

aja kommer bli en 2 resväskor, en datorkartong, samt en kameraväska...

1 resväska skickar jag med bussgods ner till dörren och samma med datorn.

aja hoppas vi hittar varandra på båten :p

vill någon höra av sig är det bara ringa....
jag är KASS på namn så bli inte förvånad om jag inte har någon aning vad ni heter även fast jag sett lite bilder nu :)

aja telfon 0706799710 om någon vill ha.

cya soon!
 
Ey...typiskt att man hittar denna tråden nu, 1 dag innan man flyttar till Gotland. :) Har ju vart sjukt nyfiken hela sommaren om vilka som kom in. Well well... nu har jag lite koll iaf och det ska bli kul som 17 att träffa er alla på måndag!
Nu ska jag snart börja fylla bilen, 03.30 inatt börjar äventyret!

Cheers!
 
Jag bor inte i Norge längre, flyttade hem (eller tog snarare semester) i augusti till GBG. Jag och Sofia N som med skall börja på kursen tar färjan från Orskarshamn imorgon kl. 11.
 
Hello people!
Jag raporterar från skånelandet. Malmö för tillfället. Min fotoutbildning på östra grevie har pågått i snart 2 veckor nu och kan bara säga att det är sjukt roligt! Ni kommer få ett härligt år där ute på havet.

Man strosar omkring i sin lilla bubbla tillsammans med ett gäng andra fotointresserade, och ett ännu större gäng av esteter och bara gör det man gillar bäst. Det är nästan oförskämt skönt.:)

Jag hoppas vi håller kontakten här över fotosidan och att jag får se lite av det ni skapar. Jag ska själv försöka slänga upp en hemsida där jag lägger upp mina kommande mästerverk ;]

oh well.. nu ska jag ut på möllan och käka falafel!

Auf wiedersehn! kram
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.