Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka var där?/Vilka kom in? Gotlands Fotoskola

Produkter
(logga in för att koppla)
hallå kommande hemse bor!

Fan vad kul det ska bli i höst, ser fram emot att träffa er alla igen.

Kram på er!
 
Tjo... jag va där... men fick reservplats bara :( så bara hoppas att någon tackar nej.

har bara 3 bilder därifrån ute på fotosidan kanske ska lägga ut nå fler på hemsidan min när jag får till den...
 
Senast ändrad:
pratade med dom på skolan och dom säger att 14 personer är uttagna till reservplatser...
Utan nummerordning utan då en plats blir ledig kollar dom vem som passar best in i gruppen... det ska vara rätt typ av person.
 
Någon som börjat fundera över sitt självporträtt? Jag tycker att det är ungefär den jobbigaste fotouppgiften som finns. Vill ju vara bakom kameran, inte framför =P
 
Japp, "fotografera med tanke på att du med hjälp av en eller flera bilder skall berätta någonting om dig själv för någon som inte vet vem du är".
 
självporträtt

Är juh hur kul som helst:D måste dock försöka fixa ett stativ...annars blir det lite svårt. Har lite ideer. Men det är juh bara vi som ska se dom egentligen, känn inte för stor press nu det är bara första grejen vi ska göra. Lycka till allihopa. Lääängtar till i höst...
 
Någon som har gjort uppgiften redan?

jag fick den för en vecka sedan nu... grymt svårt men kul...

har några ideer hur man ska göra men ingen jag är nöjd med.
Det är väll ett av felen med mig... har svårt att lita på mig själv när det gäller vad som är bra/dåligt..

Hur har ni planerat att fota det? typ dokumentärt...(det här är jag) eller typ sätta ihop saker som berättar vem du är....

Eller hur? ni behöver ju inte säga vad ni ska, men skulle vara kul att höra hur ni "tolkade" uppgiften?
 
Någon här som känner till fler personer som kom in på skolan? Kanske någon som inte sitter på fotosidan?

jag vet 2 som fick ett JA svar i brevlådan...

Maja Brand
och
Therese J?

typ dom enda jag haft kontakt med iaf sen antagningsdagarna.

Dock bara 100% säker att therese tackade ja...
inte pratat så mycket med Maja då hon inte verkar ha internet hemma.
 
Jag har inte gjort min fotouppgift än.... tänker men är nog inte nöjd än =)
Har någon fått svar på ifall ni fått det rum ni önskade. enkel el dubbel osv. stod i sista brevet att man skulle boka internatplats, trodde man gjorde det när man fyllde i önskat rum? någon som vet? är ni pepp? :) /Linnéa
 
självporträtt

va svårt det blev nu att det ska vara några beskrivande över sig själv...vet juh knappt själv vem jag är lix..:S ahja...

jag kanske kommer till gotland vecka 32 inte riktigt bestämt än...
 
När jag pratade med hampus(visst hette han så?) som gått på skolan finns det iallafall enkelrum till alla.

Så beror väll på vad du valt.

Han sa ju att förra året hade alla valt eget rum med toa dusch, men efter ett tag hade 2 personer flyttat ihop i ett dubbelrum (ett par).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.